[pricewatch] boeken

Pagina: 1
Acties:

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 07:36
Is het misschien een idee om in de pricewatch boeken op te nemen? Ik koop zelf namelijk geregeld boeken maar vaak is het nogal zoeken lang zoeken naar iets dat ik graag wil hebben. En de duurdere boeken kunnen ook nogal verschillen in prijs.

Misschien een korte opmerking, maar het idee is duidelijk ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

"Kom naar bol.com". Of check El Cheapo, Vergelijk.nl

LinkedIn WoT Cash Converter

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 13:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Op zich een leuk idee. Maar het is moeilijk een streep te trekken welke boeken je in de pricewatch wil. Computerboeken zou je zeggen, maar het is een vrij ruim begrip en het is teveel werk om hierop te controleren of er geen onzin tussen staat. Je hebt namelijk zo enorm veel computerboeken dat de lijst ondenkbaar groot zal worden.

Daarbij scheelt de prijs van winkel tot winkel nooit zoveel bij de meeste boeken. Meestal maximaal 10 euro of zow. Maar een paar boeken zouden meer kunnen verschillen. En om daar nou een hele pricewatch voor op te stellen.... beetje ver gezocht. :)

Maar op zich is het idee niet verkeerd, maar check PcDealer z'n post, zoek daar 'ns rond. Ik denk dat een boeken pricewatch niet echt iets voor t.net is.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Probleem is dat je boeken koopt bij een boekhandel, en dat we geen boekhandels in de pricewatch hebben staan. Bij iets als digicams, PDA's, telefoons etc., die kun je nog krijgen bij computerwinkels. Om zo'n categorie te beginnen zou je dus een heel nieuw type bedrijven moeten gaan invoeren, en dan loopt het straks over met Bruna, Van Pierre etc., dingen die eigenlijk niet op T.net thuishoren :).

Professioneel Hyves-weigeraar