De door Arjan B ontworpen DPC T-Shirts kunnen vanaf nu besteld worden op http://dpc.tweakers.net/shirt .
Besteld...
Ik ook 
Maar er waren toch meerdere onwerpen, in ieder geval nog 2.
Die van die vlekken mag wel weg blijven ja, maar die andere zwarte was ook wel leuk.
Nu heb je gewoon 2 dezelfde t-shirts alleen in zwart en wit
Maar er waren toch meerdere onwerpen, in ieder geval nog 2.
Die van die vlekken mag wel weg blijven ja, maar die andere zwarte was ook wel leuk.
Nu heb je gewoon 2 dezelfde t-shirts alleen in zwart en wit
Die met vlekken is democratisch weggestemd en die andere was 'economisch niet haalbaar' heb ik gehoord. Ik regel trouwens alleen de online bestellingen, voor de rest moet je bij Arjan B (ontwerper) en NightBird (drukker) zijn.
Hmmm kan iemand dit femme niet ff vertellen zodat het op t.net komt??? Dan haal je denk ik IETS meer shirts... Dit lezen maar een paar mensen
en das jammer.. btw wel besteld
Ik heb het al in de nieuwssubmit neergegooid, maar ik geloof dat iedereen formule 1 zit te kijken ofzo.
<STRIKE>Hmm, dat is niet zo handig nee. Verstuur maar het formulier dan maar een paar keer en vermeld achter je woonplaats eventjes "(x stuks)" ofzo, dan weten ze dat het geen vergissing is en dan kan het in 1x verstuurd worden.</STRIKE>
Inmiddels kan het wel.
Inmiddels kan het wel.
Verwijderd
Ja je bestelt er zo 10 als je niet uitkijkt, verander dat aub ook nog ff.
ps. ik ben de ouwe SuperBit maar ik kan niet meer in inloggen op die naam
ps. ik ben de ouwe SuperBit maar ik kan niet meer in inloggen op die naam
Ja, dat klopt in NS, maar in IE heb je erg geen last van, of je moet wel erg slecht opletten wat je doet!
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Verwijderd
ehhh weet iemand misschien wat de verzendkosten zijn, anders heb ik misschien te weinig geld
De verzendkosten zullen 5 piek p shirt zijn, maar per veel shirts is het natuurlijk goedkoper 
Maar 1 t-shirt versturen kost wel ca. 5,-- incl. postzegel en enveloppie enzo.
Maar 1 t-shirt versturen kost wel ca. 5,-- incl. postzegel en enveloppie enzo.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Hee,
Heeft iemand de link naar de t-shirts al gepost op het forum van Anandtech ?
Levert misschien nog wel wat bestellingen en deelnemers op...

-
graas koe graas !
Heeft iemand de link naar de t-shirts al gepost op het forum van Anandtech ?
Levert misschien nog wel wat bestellingen en deelnemers op...
-
graas koe graas !
Pagina: 1