Toon posts:

Hoe maak ik een Partitie?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HAllo, Ik heb een vraag.
Ik heb een paar dagen geleden een 40gb harde schijf gekocht en daar Windows XP op gzet met ntfs files omdat fat 32 niet wou. Maar nu wil ik een Partitie maken zodat ik op het andere deel v/d schijf windows 98 second Edition kan Installeren.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik hierbij te werk moet gaan?¿?

Alvast bedankt met vriendelijke groeten:
Patrick (Paddy82) :?

Verwijderd

Welkom om GoT. Allereerst kun je proberen de search te gebruiken. Het gaat hier om een veel behandeld onderwerp waar voldoende info over te vinden is. Lees ook een de FAQ. Je post hoort eigenlijk thuis in WOS (windows operated systems). Succes.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52
harde schijf formatteren en dan met fdisk een partitie aanmaken, win98 installlen. Dan op andere partitie XP installeren deze maakt dan ook de multiboot optie aan. (Sorry voor het haveloze typewerk) Makkelijk is bijvoorbeeld 2 gig 2 gig en dan de andere 36 een partitie maken, zodat je der drie hebt. Of je download Partition Magic zodat je niet alles opnieuw hoeft te installen. En met downloaden bedoel ik kopen :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:18

talin

ES-MA

daar is een appart forum voor , over alle windows .

maar kan je al wel vertellen dat je eerst 98 had moeten instaleren en daarna pas XP .

Windows Clients

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 09:17

Metzie

Nyaano !

Op http://www.beginnersweb.nl kunnen ze je vast wel tot in de detail uitleggen hoe je dat moet doen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

anders doe je even een driedubbel crosspost :(

lees ajb even de FAQ door, want dit is NIET de bedoeling. Gebruik de search, en zoek even in relevante fora naar FAQS en goede topics...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.