Lan @ Den haag.

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:38

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Een jaar geleden, werd er elke maand een lan georganiseerd in Den Haag. Op deze lan kwamen een vast clubje mensen die elkaar allemaal een beetje kende. Toen de organisator (Deadly Wurm) Het te druk kreeg met andere dingen is er niet echt meer iets van gekomen.

Maar eindelijk.... Hij word weer opnieuw georganiseerd. Op de zelfde toplocatie (minuut van de mcdonald's vandaan). Er is plaats voor 30 man.

Kijk even op de site rond (Ik heb hem niet gemaakt hoor!) en schrijf je in.

Met een beetje mazzel zie ik je daar!

http://www.scorpion.demon.nl/

Ik ben niet de organisator / heb er niks mee te maken. (i.v.m. spam en shit als dat). Maar Ik zou het leuk vinden als de zelfde mensen die eerst ook kwamen weer zouden komen.

.

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Misschien kom ik ook wel ff :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik had graag willen komen als het wat dichterbij was geweest, maar hier zit ook wel een Mac, dus daar hoef ik het n iet voor te doen :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:38

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 12 november 2002 @ 14:04:
Ik had graag willen komen als het wat dichterbij was geweest, maar hier zit ook wel een Mac, dus daar hoef ik het n iet voor te doen :D
Jah maar het is wel prettig als je zit te lannen en je hebt zin in een milkshake :D

.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ze hebben in dat clubhuis zelf trouwens ook shoarma (althans, de vorige keren) :9~

Btw: JeanLucPicard die kwam daar geloof ik ook, volgens mij hangt ie vaak in SP rond, ff zoeken

iStockphoto

Verwijderd

BlizzarD schreef op 12 november 2002 @ 14:07:
Ze hebben in dat clubhuis zelf trouwens ook shoarma (althans, de vorige keren) :9~
lekker :9

hmm, misschien kom wel eens langs, het is weliswaar ver weg maar vooruit ;)

btw, dit is wel een beetje spam

Verwijderd

akrobatik: spam is het ongewenst sturen van berichten naar grote groepen mensen (dit dus ;) )

Verzoek even de Faq door te nemen: dit gebeurd alleen na een gesprekje met de Moderator (dat ben IK niet :+ ) (mail the will maar (heeft ie wat te doen) ;) )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.