Chello heeft zoals jullie allemaal weten beloften gedaan om de connectie te verbeteren en snel. Merken jullie daar al iets van? Zo niet: ik stel voor om een actie te ondernemen. Wie heeft er ideen?
Verwijderd
Hey
Ik heb een goed idee, stap over naar @home, nooit geen problemen mee gehad.Hij heeft een upload limiet van 16 kb/s en een download limiet van 512 kb/s.
De snelheid met downloaden is tussen de 200 en 400 kb/s gemiddeld.
Het heeft geen zin om actie te ondernemen, ze zijn gewoon slecht (het is een onderdeel van upc) (upc SUCKS!).
Ray_NL
Ik heb een goed idee, stap over naar @home, nooit geen problemen mee gehad.Hij heeft een upload limiet van 16 kb/s en een download limiet van 512 kb/s.
De snelheid met downloaden is tussen de 200 en 400 kb/s gemiddeld.
Het heeft geen zin om actie te ondernemen, ze zijn gewoon slecht (het is een onderdeel van upc) (upc SUCKS!).
Ray_NL
Verwijderd
Het enige wat ik weet is dat chello sneller is dan mijn sonera kabelabonnementje. Wees dus blij dat je chello hebt.
Verwijderd
Nope.. de connectie zuigt nog steeds hier in didam.. we hebben er flink de balen van.. Hoger als 10/15 kB per seconde komen we niet, en online spelen is er ook niet bij.. je hebt wel een goeie ping (40 ofzo), maar alles lagd als de tering.
Mischien heel veel stemmen zien te krijgen..
Als je ICQ hebt contact me dan ff op 52832077
of email even naar ace@alt2600.com
dan kijken we ff wat de mogelijkheden zijn.
Barracuda
Mischien heel veel stemmen zien te krijgen..
Als je ICQ hebt contact me dan ff op 52832077
of email even naar ace@alt2600.com
dan kijken we ff wat de mogelijkheden zijn.
Barracuda
nja..had nooit te klagen over chello..altijd minstens 150kb ( zonder proxy) download...maar de laatste 2 avonden is het een stuk minder..vanavond nog niet gedownload dus weet niet of het echt verbeterd is...weet wel dat het erg scheelt per regio
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
ik heb athome, 16kb upstream suX verder alles oke (ik zit in maastricht)
maar d'r zijn wel problemen geweest, allen athome heeft geluisterd en begin van zomervakantie grote upgrade gedaan...
maar d'r zijn wel problemen geweest, allen athome heeft geluisterd en begin van zomervakantie grote upgrade gedaan...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
* wacko heeft Sonera en haalt af en toe de 150 kb/s 
Met DAP, that is.
Anders meestal 20 à 30 kb/s.
Die alles van HTTP natuurlijk, FTP snelheden weet ik njet.
Met DAP, that is.
Anders meestal 20 à 30 kb/s.
Die alles van HTTP natuurlijk, FTP snelheden weet ik njet.
Nog steeds even traag (al 2 jaar zo) en ik verwacht er dan ook vollopig geen veranderingen in. Pas als er een concurrent op de kabel komt ofzo.
Haal hier s'avonds zo'n 5 tot 10 kb/sec Heel veel packet lost en Vaak duurt t 5 min voordat een site zoals tweakers.net binnen is. Moet ook regelmatig verversen voordat de page het doet
Chello lag vanmiddag nog plat maar ook dat is normaal toch ? Conclusie chello sux !!! Tja wat kunnen we er tegen doen ? Bel net als mij 3x per week 0800-1424 en geld terug eisen. Ik heb een brief van chello waarin staat dat ik F 187,- terug krijg vanwege de problemen. Kep het nog niet binnen
UPC = uniek poor connection en dat zal t vollopig nog wel blijven ook
Haal hier s'avonds zo'n 5 tot 10 kb/sec Heel veel packet lost en Vaak duurt t 5 min voordat een site zoals tweakers.net binnen is. Moet ook regelmatig verversen voordat de page het doet
Bij mij is het in ieder geval voorlopig sneller (ik ben net 5 min online na een paar weken effe niet online geweest te zijn) Nou ja dit is een momentopname. Dat je nooit te klagen hebt gehad komt natuurlijk doordat je in een goeie regio zit (a'dam ofzo)
Ik zit met chello bijna nooit onder de 150. Hoe traag internet ook is.. Top is 185 kb/s met af en toe een ping tot over de 200.
Die 185 kb/s haal ik alleen als het druk is op internet (rond 8,9 uur ofzo) soms niet, maar meestal wel gewoon.
Die 185 kb/s haal ik alleen als het druk is op internet (rond 8,9 uur ofzo) soms niet, maar meestal wel gewoon.
Ik haal bij chello altijd 100-200kbyte/s download snelheid. Heb dan ook winig te klagen denk ik zo. 
<edit>
Dit is zonder download accelerator en zonder proxy btw...
</edit>
<edit>
Dit is zonder download accelerator en zonder proxy btw...
</edit>
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Dat het sneller is merk ik ook niet, internet vind ik nogsteeds niet super...
van http haal ik meestal tussen de 20-60 kb/sec en met ftp gaat heb wel perfect als de ftp een beetje goed is haal ik wel 150 kb/sec
maar als het beter kan ben ik een grote voorstander..
ps ik woon in Leeuwarden
van http haal ik meestal tussen de 20-60 kb/sec en met ftp gaat heb wel perfect als de ftp een beetje goed is haal ik wel 150 kb/sec
maar als het beter kan ben ik een grote voorstander..
ps ik woon in Leeuwarden
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Inderdaad, de connectie is hier in Winterswijk, helemaal in het oosten van de Achterhoek de laatse 1,5 week erg verbeterd, zelfs s'avonds haal ik nu tranfsfers van 80 kb/sec terwij dat 2 weken geleden hoogstens 5 kb/sec was....
Verwijderd
Heb ook een chello abbonement, kan wel merken dat sinds ze zo in de publiciteit zijn gekomen het niet meer zo vaak plat ligt!
WHAJHAHAHAHAHAHAHAHAHA, nee :(:(:(:(:(
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Onbeperkt internet?Als we de Telegraaf mogen geloven moeten de mensen die teveel op internet zitten bij Chello binnenkort een zakelijk abonnement nemen.
Onbeperkt online is anders dan onbeperkt downloaden/bandbreedte gebruiken 
Ik zelf vind de manier van adverteren verkeerd, maar dat zoeken ze maar uit. zolang ik geen probs heb vind ik het allemaal wel goed..
Ik zelf vind de manier van adverteren verkeerd, maar dat zoeken ze maar uit. zolang ik geen probs heb vind ik het allemaal wel goed..
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 19:30 schreef gharay29 het volgende:
Ik heb een goed idee, stap over naar @home, nooit geen problemen mee gehad.Hij heeft een upload limiet van 16 kb/s en een download limiet van 512 kb/s.[/quote]Uhm nee hoor @home heeft een downstream van 3,8 mbit
Ik heb een goed idee, stap over naar @home, nooit geen problemen mee gehad.Hij heeft een upload limiet van 16 kb/s en een download limiet van 512 kb/s.[/quote]Uhm nee hoor @home heeft een downstream van 3,8 mbit
Verwijderd
bij Chello heb je een upstream van 15 kb/s
alleen die upstream is wat wankel....(vaak onder Q3 wel de spelers zien bewegen alleen kun je zelf niets doen....)
maar de rest heb ik geen problemen mee
alleen vanmiddag een landelijke storing...
(terayon gaat boven com 21, com21 heel veel problemen mee...is al eens vervangen maar hielp niets...., met terayon altijd online wanneer chello er niet uitligt in de gehele buurt....)
alleen die upstream is wat wankel....(vaak onder Q3 wel de spelers zien bewegen alleen kun je zelf niets doen....)
maar de rest heb ik geen problemen mee
alleen vanmiddag een landelijke storing...
(terayon gaat boven com 21, com21 heel veel problemen mee...is al eens vervangen maar hielp niets...., met terayon altijd online wanneer chello er niet uitligt in de gehele buurt....)
Verwijderd
Hey None vind je het gek dat Chello niet snel is. Als je nou de rekening eens betaald dan kunnen ze het misschien sneller maken|:(
Denk je dat dataverkeer gratis is ofzo?
Mijn mening is als je het niet wilt betalen best, maar dan moet je het ook niet gebruiken
Denk je dat dataverkeer gratis is ofzo?
Mijn mening is als je het niet wilt betalen best, maar dan moet je het ook niet gebruiken
Pagina: 1