Ik heb een raar probleempje... ik ben bezig met een poll. Deze moet beveiligd worden door middel van een cookie voor meerdere kliks van dezelfde gebruiker. Nu wil ik als er op de button stemmen geklikt wordt dat er door middel van onderstaand script gekeken wordt of er uberhaupt een cookie staat en als dat zo is of er dan ook het poll_id in staat van de huidige poll...
Nu dacht ik dus ipv de document.write een redirect erin te stoppen die ik vaker gebruik bij detectie voor schermresolutie. Die werkt dan ook normaal gesprokken goed. Behalve in dit script. De detectie doet het overigens wel goed... alleen wordtie niet geredirect naar bijvoorbeeld poll.php?cst=ns
Wat klopt er niet of waar denk ik op de verkeerde manier??? Ligt het aan het versturen van een form "overruled" die de redirect uit het stukje JS?
Heb onder de code ook de manier van aanroepen gezet na het versturen van het formulier.
Ik hoop dat jullie duidelijkheid kunnen geven...
Nu dacht ik dus ipv de document.write een redirect erin te stoppen die ik vaker gebruik bij detectie voor schermresolutie. Die werkt dan ook normaal gesprokken goed. Behalve in dit script. De detectie doet het overigens wel goed... alleen wordtie niet geredirect naar bijvoorbeeld poll.php?cst=ns
Wat klopt er niet of waar denk ik op de verkeerde manier??? Ligt het aan het versturen van een form "overruled" die de redirect uit het stukje JS?
Heb onder de code ook de manier van aanroepen gezet na het versturen van het formulier.
Ik hoop dat jullie duidelijkheid kunnen geven...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| $script = "<script type=\"text/javascript\"> <!-- function CookieCheck(){ if (document.cookie != \"\"){ var a = document.cookie.split(\"=\")[1]; var linka = \"poll.php?cst=js\"; var linkb = \"poll.php?cst=ns\"; if (a == $poll_id){ document.write (\"er is al gestemd\"); window.location.href= linka; } else { document.write (\"er is wel een cookie maar er is nog niet gestemd op deze poll\"); window.location.href= linkb; } } else { document.write (\"er is nog geen cookie aangemaakt\"); document.location.href= linkb; } } --> </script> "; |
PHP:
1
| <form method="post" onsubmit="CookieCheck()"> |