[File sever] Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 06:46
Goedemiddag,

Ik download al een geruime tijd bestanden / updates van:
http://files.tweakers.net/
nu zie ik echter steeds vaker andere sites naar jullie updates linken.
Ze linken dan rechstereeks naar de update en niet naar de meuktracker.

Het kost dus alleen bandbreedte en jullie krijgen er niks voor terug.

Een klein voorbeeld is hier te vinden:

http://www.theonlybob.com/ cracking%20winxp%20sp1.htm
Halverwege de site zie je mirrors staan naar sp1 voor windows XP.

Is dit niet uit te schakelen? of maakt het jullie niet uit.

Ik dacht ik meld het even.

bij de bovengenoemde website heb ik een [spatie] na de .com/ gezet,
omdat het eigenlijk hier niet mag.
Als het echt niet mag haal maar weg.

Met vriendelijke groet

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De link op die pagina naar de servers van Tweakers.net doet het trouwens niet meer, dus in dit geval maakt het niet meer zoveel uit. Maar in het algemeen lijkt het mij inderdaad geen wenselijke situatie omdat bandbreedte en dergelijke ook voor Tweakers.net niet gratis is.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Bandbreedte is wel gratis (sponsored by...) en T.net kan dan een beetje moeilijk klagen over dieplinken.

Maar tis wel wat anders dan dieplinken naar een stukje nieuws.

Truuk is dus om de files server niet van buitenaf benaderbaar te maken, als dat al niet het geval is :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor T.net is het gratis ja, maar niet voor Trueserver toch? Die zullen het ook niet erg op prijs stellen als we hier ineens maar onbeperkt van alles zouden laten downloaden.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

ramH schreef op 12 November 2002 @ 14:43:
Voor T.net is het gratis ja, maar niet voor Trueserver toch? Die zullen het ook niet erg op prijs stellen als we hier ineens maar onbeperkt van alles zouden laten downloaden.
Klopt, en zeker niet als het buiten Nederland is. Dit kost namlijk veel $$. Er is vast een scriptje te maken wat dit tegen gaat.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt toch alleen maar downloaden als je komt via AMS-IX. Uiteraard zal dit niet veel helpen, maar alle beetjes helpen :).

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 13:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Robin Vreuls schreef op 12 November 2002 @ 16:11:
Je kunt toch alleen maar downloaden als je komt via AMS-IX. Uiteraard zal dit niet veel helpen, maar alle beetjes helpen :).
Die hop kom je altijd voorbij toch? Trueserver kent zijn verbindingen via telecity.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Niet altijd, je kunt ook via Level3, Telia, Sprint, MFN, Lambdanet of de NL-IX binnenkomen, en dan heb je dus pech (en dat geldt voor de meeste buitenlanders dus). De rest die gewoon via de AMS-IX download kost TrueServer volgens mij geen of nauwelijks extra geld. Maar los van het geld-gedoe lijkt het me toch niet wenselijk dat mensen onze servers belasten terwijl ze helemaal geen bezoeker zijn eigenlijk. Een referrercheck zou wel goed zijn dus :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

mOrPhie schreef op 12 November 2002 @ 16:29:
Die hop kom je altijd voorbij toch? Trueserver kent zijn verbindingen via telecity.

Nee, het grootste deel van het internationale verkeer komt via eigen verbindingen bijv via de Level3 connectie.
Pagina: 1