Toon posts:

25 Euro verdienen met je 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de overstap maken van een Ti4600 naar een 9700Pro, maar ik zit nog een beetje te twijfelen. Ik zoek dus iemand die met z'n 9700Pro even bij me langs kan komen zodat ik ff UT2K3 kan spelen met die kaart in m'n pc. Binnen 3 minuten weet ik dan of ik die kaart nieuw wil halen of niet. Ik heb hier 25 Euro voor over.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 08:38 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Das hier niet toegestaan volgens mij

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Dit lijkt me niet de bedoeling van VB / GoT

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 15:04

talin

ES-MA

stoere actie !

wie wil bij mij even langskomen met een Compaq proliant server om te kijken of ie wel staat naast mijn bureaustoel .

:?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Als jullie datt zo goed weten dan weet je ook dat je dat moet melden in SM en niet in het topic zelf. :/

Systeem | Strava

Verwijderd

Topicstarter
Doe nou niet zo moeilijk joh, wil gewoon ff testen.

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
pff hoe kom je hier bij read gewoon de bench tuurlijk is ie snellere ik weet niet wat je verdere specs zijn ? :)

Verwijderd

Anders koop je 'm gewoon in een echte winkel (geen webshop) en als ie niet bevalt breng je 'm weer terug.

Sim-pel :)

Edit: ik wil een nieuwe 5.1 speakerset, kan iemand ff langskomen met z'n MegaWorks 510D >:)

;)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
brakkie schreef op 12 november 2002 @ 13:43:
Als jullie datt zo goed weten dan weet je ook dat je dat moet melden in SM en niet in het topic zelf. :/
je hebt gelijk, het is door traag gemeld in SM,

en mensen lees deze ook even
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Verwijderd

Topicstarter
Er is toch wel iemand die niet zo moeilijk doet, wil gewoon niet het risico lopen dat ze hem niet meer terug willen nemen in die winkel, daar is ie me net iets te duur voor ;)

En natuurlijk weet ik dat ie sneller is dan mijn huidige kaart, maar hoeveel sneller ie precies is wil ik gewoon ff zien, is dat zo vreemd??

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 09:10
Ik snap het probleem ook niet... beetje regeltjes geil zijn ze hier..
Pff.. echt jammer dit...

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 13:49:
Er is toch wel iemand die niet zo moeilijk doet, wil gewoon niet het risico lopen dat ze hem niet meer terug willen nemen in die winkel, daar is ie me net iets te duur voor ;)

En natuurlijk weet ik dat ie sneller is dan mijn huidige kaart, maar hoeveel sneller ie precies is wil ik gewoon ff zien, is dat zo vreemd??
u are wright! but hae live life withe the roels :P

maar de radeon 9700 geeft idd ander beedld dan je Gkracht kaart. dus testen is een goeie optie, maar is er geen winkel bij jou in de buurt waar zo'n ding is ingebouwd?

Bears and Bulls

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Procyon for life schreef op 12 november 2002 @ 13:51:
Pff.. echt jammer dit...
Vertrouwen van de mens is geschaad en het zijn niet de goedkoopste dingen waar je over spreekt.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 13:49:

Leg de benchmarks us naast elkaar en lees reviews word je meestal ook veel wijzer van :) . vast wel te vinden ATi 9700 Pro Vs. Ti4600. (bijv. hier Ati 9700Pro test )

Maar live is beter :)

[ Voor 0% gewijzigd door loodgieter op 12-11-2002 13:58 . Reden: live is beter ]

Verwijderd

Procyon for life schreef op 12 November 2002 @ 13:51:
Pff.. echt jammer dit...
inderdaad helemaal mee eens

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
heb je geen vriendjes of vriendinnetjes die een radeon9700 hebben ? die doen vaak niet moeilijk winkels wel :) die willen $$ zien

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 19:41

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 13:49:

Oh, ik kan me best voorstellen dat je die kaart graag life wilt zien draaien, en is met de vraag niks mis :)

Alleen is het niet de bedoeling van GoT om dergelijke " contactadvertenties" te plaatsen :)

Verwijderd

Procyon for life schreef op 12 november 2002 @ 13:51:
Pff.. echt jammer dit...
Sluit ik me helemaal bij aan 8)7
Als hij nu iemand kan vinden die dat even wil doen :+
Zie ik het probleem niet.
Voor diegene die het gaat doen _/-\o_

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor nul Euro de volgende tip: NIET doen ZONDE van het geld.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gianni Rombios schreef op 12 november 2002 @ 14:09:
Voor nul Euro de volgende tip: NIET doen ZONDE van het geld.
als je het nou ook nog eens GOED kon be-argumenteren waarom, dan had je nog een nuttige post maar nu: :Z

Eizo: had graag bij je langs willen komen maar heb geen R9700 pro (woon wel dicht in de buurt van je)

39

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Specs?

Verwijderd

Topicstarter
P4 2.4Ghz - Asus P4S533 - Western Digital 800 JB - Leadtek Ti4600 - Sblive 1024
512 MB PC2700 Samsung DDR

En het enige dat ik speel is UT2K3 met de volgende instellingen: 1152x864 en alles max binnen UT2K3, quincunx anti-aliasing (vind ik mooier dan 4x aa) en patroonscherpstelling, geen ansiotropische filtering.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 14:23:
P4 2.4Ghz - Asus P4S533 - Western Digital 800 JB - Leadtek Ti4600 - Sblive 1024

En het enige dat ik speel is UT2K3
Sorry hoor maar waarom zou je dat doen? Je hebt nu een GF4-4600. En je wil een 9700Pro???? Dat snap ik echt dus niet. Geld teveel? Vertel mij nu eens in welk spel je op dit moment niet genoeg hebt aan een 4600 8)7 .
Koop gewoon pas over een flinke tijd zo'n kaart. Zonde van het geld als je dat nu doet.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 14:27:
[...]
Sorry hoor maar waarom zou je dat doen? Je hebt nu een GF4-4600. En je wil een 9700Pro???? Dat snap ik echt dus niet. Geld teveel? Vertel mij nu eens in welk spel je op dit moment niet genoeg hebt aan een 4600 8)7 .
Koop gewoon pas over een flinke tijd zo'n kaart. Zonde van het geld als je dat nu doet.
STjah, wat maakt jou het uit.
Maar ook ik geef toe dat het een beetje in normale ogen( geen tweakers oogjes dus) bekeken iets teveel is van het goede om nu al over te springen ;)

Maareeuh Eizo, wat voor monitor heb je , als je bijv een 17 inch hebt zou ik het afraden, want dan heeft de kwaliteit die je er op vooruitgaat zowel 2d als 3d geen invloed. Voor 2d is het het standaard verhaal zo'n beetje en voor 3d lijkt het me een beetje onzinnig om van 1280 met AA2* bij over te stappen naar 1600/1200 met 2*AA o een 17 inch zeg maar :)

Verwijderd

Ik ben het eens met Lomenaar. Als je alleen UT2k3 speelt, is die uitgave zonde. Ik haal bijvoorbeeld met mijn Ti-4600 13.000+ 3DMarks. (De Ti is niet overgeklokt, de PC wel.) Als ik die Ti ook wat overklok, en de PC nog wat verder krijg, dan haal ik de 14.000 ook nog wel. Dat is snel genoeg voor élk huidig spel op een goede kwaliteit.

Zie de .sig voor mijn specs; ze verschillen niet al te veel van die van jouw. Ik zou nu gewoon bij de Ti-4600 blijven; minimaal totdat de R9700 prijs flink daalt.

Verwijderd

Topicstarter
Eizo 19" T765 CRT Flatscreen (dus geen TFT scherm)

1600 x 1200 @92 Hz

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

ik zoek ene blonde vrouw die even langs wil komen kijken of het wel lekker is (ik denk dat ze de grens zo strak leggen omdat het anders over poosje echt zooi wordt :)

ontopic ik ken iemand met zo'n kaart in de buurt zou topic ff doorgeven

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Procyon for life schreef op 12 November 2002 @ 13:51:
Pff.. echt jammer dit...
je moet toch je aan de regels houden, dan moet je ook geen uitzonderingen maken, anders kan je dat voor iedereen doen, snap ie |:(

maar nu weer ontopic,

* Maarten kent wel iemand die zon ding heeft :+

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 14:38:
Ik ben het eens met Lomenaar.
Zie de .sig voor mijn specs; ze verschillen niet al te veel van die van jouw. Ik zou
nu gewoon bij de Ti-4600 blijven; minimaal totdat de R9700 prijs flink daalt.

Eizo : 19" T765 CRT Flatscreen (dus geen TFT scherm)
1600 x 1200 @92 Hz
Daar ben ik het ook mee eens op zich, stel dat ik voor de keuze zou moeten gaan voor ut2003 van meer cpu of meer video zou ik ook cpu kiezen. Puur door het feit dat dit gewoon meet veel spelers in je veld voorlopig wel de bottleneck blijft mist je een ti4600 hebt en niet op 1600/1200 speelt met AA 2X ofzo :)

Voor Eizo:
Mjah, als je toch geld hebt zou het iid geen kwaad kunnen, maar voor meer ut2003 power zou ik ook eens je cpu lekker overklokken :)

Verwijderd

Argg je gaat je Ti4600 nu toch niet wegdoen voor een 9700 :/

Wacht dat op de Nv30 of op de nieuwe kaart van Ati , je Ti4600 is toch nog snel zat..

Verwijderd

Kennelijk wil je iets meer power, een Radeon 9700 Pro zal dan zeker helpen in de hoge resoluties met anti-aliasing (tegen kartels) en anisotropisch filtreren aan. Wat ook kan helpen voor je frame-rate is je P4 2.4 GHz op 2.6 GHz zetten ;) . Het is immers alom bekend dat je een P4 met de standaard koeler al best kan overklokken. Probeer het gewoon.

Wacht verder ff op de volgende Ati r350 of Nvidia nv30/31/34/35. Verder veel geluk!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Well, ik draai ongeveer 30fps in Antulus met me Radeon 9700pro en dat met alles op highest @ 1152x864x32. Natuurlijk ook 6x AA en 16x AF. Maar ja, me processor wil nie sneller. Als ik AA en AF uitzet wordt FPS nie hoger.

Rot AMD Athon 1400@1533

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42
VinnieWeiss schreef op 12 november 2002 @ 15:23:
Well, ik draai ongeveer 30fps in Antulus met me Radeon 9700pro en dat met alles op highest @ 1152x864x32. Natuurlijk ook 6x AA en 16x AF. Maar ja, me processor wil nie sneller. Als ik AA en AF uitzet wordt FPS nie hoger.

Rot AMD Athon 1400@1533
arme jongen :'(

Verwijderd

Dicht. De rede staat in dit topic meerdere malen vermeld.

Ik verwijs je dan ook graag door naar de frontpage, waar ze een mooie afdeling 'vraag en aanbod' voor je hebben klaarstaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.