Toon posts:

Stats addicts we have a problem

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zie ook
AT draadje

Zoals ik het begrijp, zal het nog ff duren voordat de stats online zijn. :( :'( :(

Tuurlijk net wanneer ik zelf door een foutje met pproxy geflushed heb. :( :'( :(

Verwijderd

hier word ik dus echt niet vrolijk van :(:(:(

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Gelukkig heb ik nog stats van mijn pproxy :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 19:34 schreef Witlof het volgende:
Gelukkig heb ik nog stats van mijn pproxy :)[/quote]dat is dan ook het enige dat me levend houd

Verwijderd

Topicstarter
Das waar, maar een DPCH zit er voorlopig niet in. |:( |:(
Anders moet ik ook maar overschakelen naar een public DP }:O proxy

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

geen stats voor onbepaalde tijd!?!?! :( :( :'( wordt toch niet zoals in mei ofwel?! :(

Verwijderd

nog steeds nix :(:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dat ook lang gaat duren voordat ze wel online zijn. :( Ergens volgende week ofzow. :(

Misschien een id om stats te maken over hoevaak, wanneer, hoelang, waarom er geen stats zijn :+ :+

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Aaarrgh... Nu heeft toevallig gister onze proxy beheerder geflushed |:(

Ik ben zelf zo dom geweest aan te nemen dat hij ook wel gezien had dat de stats plat liggen.

* RobzQ hoopt dat het misschien toch nog goed kan komen vandaag.

Please, cowgod be with us.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

:(

Afbeeldingslocatie: http://stats.distributed.net/images/cowtoon.gif

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

must.....see......stats...... I......am......going.......CRAZY.....
[zweet, knars, grote pupillen]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

:( ;'( :(
Waarom nouhou? Het is niet eerlijk...
Mijn stats zijn mijn leven (oke beetje overdreven, maar stats fleuren mijn dag wel altijd op :))

En gegevens aanpassen gaat ook al niet...
Hmmm sorry Tijn...
Dan maar even hier:

De Randstad Koeien feliciteren Geckoo met zijn verjaardag(sflush)..
18 jaar and still breathing.. scary idea :p

Verwijderd

Topicstarter
*update*
<qoute>
decibel:
Right now, I'm working on issues relating to moving
RC5 over to the new stats system. In particular, there's
some problems with sybase running out of locks and the
semaphores for the new system need to be changed a bit.
</qoute>

Hopelijk hebben ze dat snel geregelt

• 0rbit
  • Laatst online: 15:11
Gelukkig kan ik naar proxystats loeren :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Droevig, errug droevig,

hoe moet een echte DPC koeienboer nu leven zonder stats?

als dit lang gaat duren moet ik echt het riagg bellen

rest mij nog 1 ding te zeggen:

zucht! :(

Verwijderd

Ik begin al te trillen en krig zelfs de neiging om miojn compu uit te zetten, het heeft allemaal geen zin meer voor mij :'(

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Is het nu ook verstandig om maar ff geen packetjes te flushen??
Of maakt dat nix uit??

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Dat maakt niks uit volgens mij.

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Heel m'n leven verpest.
Nou ja, iig gisteren en vandaag.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13
g@#$verd$$#mme zeg... heb ik net anderhalve maand gespaard om in de lijst te komen, krijgen we dit!!!!! :( :(

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 15:02 schreef Canard het volgende:
g@#$verd$$#mme zeg... heb ik net anderhalve maand gespaard om in de lijst te komen, krijgen we dit!!!!! :( :([/quote]Bekijk het van de zonnige kant: Nu kun je lekker door sparen :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

wedden dat dit strax weer nieuwe een nieuwe megaflush is? En nu is het D.net's eigen schuld :+

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bekijk het van de zonnige kant: Nu kun je lekker door sparen[/quote]er is geen zonnige kant want ik heb alles op 1 november geflushed.... en sinds 1 november zijn er geen stats...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 16:30 schreef Canard het volgende:
er is geen zonnige kant want ik heb alles op 1 november geflushed.... en sinds 1 november zijn er geen stats...[/quote]Hier dus het zelfde |:(
Kunnen we weer opnieuw beginnen, met sparen dan

<edit>
Die smilies blijven zog een probleem :+
</edit>

Verwijderd

dan maar sparen he

Verwijderd

Iemand enig idee hoelang dit nog kan duren:?:? Wordt hier nl stapel gek :(:(:(:(.

Verwijderd

sniff......wordt hier niet vrolijk van....eerst een dag m'n ICQ kapot en nu dit..... :'(

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Gelukkig heb ik dit weekend een LAN.. kan ik mooi even zonder stats zijn.. maar als backup heb ik ook nog de KNKB Proxy.. dus ik heb van het weekend geen last.. volgende week wordt het iets moeilijker.. :P

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

ik blijf net zo lang sparen tot dat de stats het weer doen :(:(

• Elect
  • Niet online
Waarom flushed dan ook niet iedereen op een pproxy ??

wij hebben de aparte stats van onze teamleden (ZGkK) en van onze pproxy waar de ZGkK pproxy weer naartoe flushed :)

dus ik mis eigenlijk niks, want ik kijk toch alleen maar op de pproxy's :)

erm, good luck everyone who doesn't have a pproxy ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:47
Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud die pproxy, ik weet wel wat een proxy is maar dit wordt mee te ingewikkelt

PV opbrengst

Verwijderd

Topicstarter
Een PProxy is een soort tussenstation voor WU's. Dit is handig cq noodzakelijk voor mensen met een grote wei of suteams van dpc.
Vanuit de pproxy kun je de clients hooi voorschotelen en stats uitpoepen.

Verwijderd

Vind dat dit probleem nu wel erg lang duurt:(:(:(
Ik wil stats, wordt flauw van die koe die ik telkens te zien krijg bij Dnet:(:(:(.
:'(:'(

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
public Proxy banshee heeft tijdelijk geen flushes naar d.net, alles wordt vastgehouden tot stats weer online zijn.

Verwijderd

En mogen we vragen waarom je alles vasthoudt? De stat server staat geheel los van de keyproxy's. Alles wat je flusht komt altijd aan.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:48

DaOverclocker

Overclocker for life...

/dom mode/
Maare ....Kunnen we nu niet flushen dan?
Ik bedoel, straks loop ik hiet voor niks te flushen......
Het kan wel maar komt het er wel bij dan op de stats?

(Sory vraag is overbodig ik heb al op andere topic gezien dat het wel gewoon kan, dat de keyservers gewoon doorlopen)

systeem specs

Verwijderd

Waarom?? Stats-down?? Waarom??
Ik en mijn teampie worden hier helemaal gek

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met de stats van de blokjes die nu geflushed worden? krijgen we dan op t.net 7 (als het er niet meer zijn :() dpc hitparades op 1 dag ofzo?

ben van schrik maar zelf blokjes gaan sparen. Ik flush ze wel een keer als ik er weer 15000 ofzo heb en als de stats weer online zijn. Kom ik er ook eens achter dat ik niet de enige bc meer ben met Linux. Normaal was ik altijd de enige Linuxende bc, maar vandaag staan er toch weer 355 Linux-blokjes in de bc-stats. En dat kan mijn P90 niet geweest zijn. Die graast er maar 48 per dag ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dat niet gaat lukken.
Tijdje terug waren de stats ook down, toen is er een semi DPCH in elkaar gedraait.
Hoe dat is gedaan en dor wie weet ik ff niet.
Afwachten is het devies :(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 00:58 schreef Killing Evil 0013 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de stats van de blokjes die nu geflushed worden? krijgen we dan op t.net 7 (als het er niet meer zijn :() dpc hitparades op 1 dag ofzo?

ben van schrik maar zelf blokjes gaan sparen. Ik flush ze wel een keer als ik er weer 15000 ofzo heb en als de stats weer online zijn. Kom ik er ook eens achter dat ik niet de enige bc meer ben met Linux. Normaal was ik altijd de enige Linuxende bc, maar vandaag staan er toch weer 355 Linux-blokjes in de bc-stats. En dat kan mijn P90 niet geweest zijn. Die graast er maar 48 per dag ofzo.[/quote]vreemd he LOL :P:P

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
Brrrrrrrrr heb 3 dagen zonder pc moeten doen dus heb niet naar stats kunnen kijken marre

Groundcontrol we've got a problem

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Het begint nu wel ernstig te worden :(

?-=!!STATSSSS!!=-?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-05 00:28
...en al die tijd kan ik niet T.net joinen :)

* wacko is ook bekeerd tot het DPC member-zijn :P
...staan de stats offline!!!

:(

Verwijderd

Kan er niet ff op t.net een nieuwsitem komen over het platliggen van de dnet-stats? Er zijn denk ik zat }:O}:O}:O die zich afvragen waar de stats blijven.
Pagina: 1