Dell laptop batterij :(

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 11:03
Heb nu 2 jaar een Dell laptop (de 4000) gebruik bijna nooit de accu (zit altijd aan lichtnet) en nu is ie na 10 minuten helemaal leeg!

Blijven die dingen herladen als je accu in de laptop zit en op het lichtnet is aangesloten? Dan is het niet zo vreemd dat ze er geen garantie op geven :(

Wel klote moet straks naar Amerika heb ik maar 10 minuten om een stukje film te kijken :(

Hop,hop,hop!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:07

talin

ES-MA

zou wel eens kunnen .

volgens mij zit er een optie ergens om tijdens lichtnet gebruik batterij : op te laden / uit te zetten .

constant opladen worden ze heel moe van .

eens helemaal opgebruiken ( batterij leeg ) en dan laten opladen zonder laptop op te laden .

anders zoeken naar replacement batterij .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

check de dell site en zoek naar de tool die battery recal heet.. dat gaat een nachtje je battery herconfiggen en daarna zal ie het zekers weer doen! je moet ook altijd je accu eruit halen als je netstroom gebruikt.. overladen is schadelijk voor de accu en dan krijg je deze effecten:(

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Ik dacht dat als ie vol was dat er dan een soort voorziening opzat waardoor hij niet door gaat met opladen. Zou je in ieder geval zeggen als he kijkt naar de icoontjes.

Verwijderd

Het is met meer laptops zo :( Bij mijn stagebedrijf hebben ze dit ook met alle HP notebooks. Overlaadbeveiling blijkt dus toch te sucken... Fijn om na 2 jaar achter te komen...

• basset
Hadden ze wel ff duidelijk mogen vermelden :(

Nou progje maar zoeken dan.

Hop,hop,hop!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Is dat ook voor andere laptops ?? Ik heb nu pas een Toshiba laptopje (Libretto 70CT) gekocht waar nog een goede accu bij zit en ik gebruik 'm ook best wel veel met stroom.

Het is overigens wel een Li-ion batterij.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Over LI-ion batterijen is al heel veel geschreven...ook door mij. Was niet van plan om het hier weeer neer te zetten, maar gebruik de search en vindt!
2 hints: ijskast of een flinke tik

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Stja .......... zo'n laptop heb je natuurlijk om mobiel te kunnen werken ......
dus gaan ze er ook vanuit dat je de batterij af en toe es leegtrekt .....

is dat nou zo'n rare gedachte ?

Iperf

Verwijderd

als je bij het gemiddelde consultancybedrijf kijkt wel....

• basset
Net Dell weer gebeld, dat battery recall progje doet het niet voor de inspirons 4000 helaas. Dus mag de baas de portomonee trekken. Ik snap gewoon niet dat er geen voorzieningen in die laptops zitten die dat tegengaan. Het lullige is dus dat we hier 3 dells hebben en alle 3 hebben een accu probleem. De Compaq en Sony hier hebben geen problemen

Ga maar weer ff zoeken. Ijskast is geloof ik geen goed idee btw.

Hop,hop,hop!

Pagina: 1