Ik ben bezig met een perl script. De bedoeling is dus dat er een webpagina gemaakt word. Alleen laat hij hem maar half zien, hij kapt midden op een regel.
Als ik mijn script lokaal uitvoer in mijn dos-box en dat redirect naar een HTML file krijg ik een goede pagina te zien zoals hij hoort te zijn. Maar als ik dat script uitvoer vanuit IE. Krijg ik het eerste deel van de pagina te zien en dan staat er een regel "<form method=po". Dus die is halverwege gewoon afgekapt.
Tevens als ik regel weghaal daar boven dan gaat hij wel iets verder, maar precies een aantal regels die ik ook verwijrderd heb. Het lijkt dus of mijn IIS een beperking heeft met het aantal regels wat hij laat zien.
Ik krijg boven mijn pagina ook de volgende foutmelding:
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:
Wie kent dit probleem en kan mij verder helpen?
Als ik mijn script lokaal uitvoer in mijn dos-box en dat redirect naar een HTML file krijg ik een goede pagina te zien zoals hij hoort te zijn. Maar als ik dat script uitvoer vanuit IE. Krijg ik het eerste deel van de pagina te zien en dan staat er een regel "<form method=po". Dus die is halverwege gewoon afgekapt.
Ik krijg boven mijn pagina ook de volgende foutmelding:
CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:
Wie kent dit probleem en kan mij verder helpen?