ik heb net visual basic 6 geïnstalleerd en nu heb ik een probleempje
met de drive mappings die geven aan dat ze disconnected zijn maar dat zijn ze niet weet iemand daar wat op
wat heeft dat met VB te maken? en wat is nou het probleem?
ik heb hier regelmatig dat m'n mappings "slapen" maar zodra ik de mapping benader, is er niks aan de hand. VB heeft er niet zo bar veel te maken lijkt me, tenzij je bedoelt dat je vanuit een programma wat je in VB aan het schrijven bent, er problemen mee hebt...
ik heb hier regelmatig dat m'n mappings "slapen" maar zodra ik de mapping benader, is er niks aan de hand. VB heeft er niet zo bar veel te maken lijkt me, tenzij je bedoelt dat je vanuit een programma wat je in VB aan het schrijven bent, er problemen mee hebt...
Exact expert nodig?
Kan je ze onder windows dan wel benaderen ? lijkt me niet echt een VB probleem....
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
En wat is nu precies het probleem? Je krijgt een icoontje te zien bij je mapping alsof 'ie offline is - ook nadat je er op hebt geklikt?
Kijk in ieder geval natuurlijk of je alle updates & patches van Windows hebt geinstalleerd.
In ieder geval welkom op GoT
Ik verplaats je vraag van SA naar Windows Operated Systems, daar past het dan beter. Welk OS heb je? Dan pas ik zo je topictitel wat aan zodat het je vraag beschrijft (en het voldoet aan Windows Operated Systems - Policy). Als je zelf een suggestie hebt: graag. Iets als [WinXP] Shares blijven disconnected aangeven oid
Kijk in ieder geval natuurlijk of je alle updates & patches van Windows hebt geinstalleerd.
In ieder geval welkom op GoT
Ik verplaats je vraag van SA naar Windows Operated Systems, daar past het dan beter. Welk OS heb je? Dan pas ik zo je topictitel wat aan zodat het je vraag beschrijft (en het voldoet aan Windows Operated Systems - Policy). Als je zelf een suggestie hebt: graag. Iets als [WinXP] Shares blijven disconnected aangeven oid
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1