Logitech draaloos muis/toetsenbord combinatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een logitech draadloos muis/toetsenbord combinatie.

De PURE versie om precies te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/150.gif

Maar als ik de reciever aansluit op mijn ps2 poorten dan werken muis en toetsenbord niet. Als ik op de connect knop druk of deze een 20tal seconden inhoud dan gebeurd er nog helemaal niks!

Ik heb ook de muis op usb geprobeerd maar dat verschilt niks.

Wat doe ik verkeerd?

PS: gebruik windows xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39905

onderaan je muis zit ook nog een connect knopje , moet je ff met een pen ofzo indrukken en daarna op die van de receiver of net andersom maakt niet uit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hysterical
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11-2020
Dan moet je eens een ijzerdraad tussen de contactpunten voor de batterijen houden. Doe dit zo'n 15 seconden, dan wordt de boel gereset. Heb je evt settings in je bios goed staan mbt tot usb? Ook zou je de batterijen er even kunnen uithalen als de pc aan staat met toetsenbord en muis aangesloten en de batterijen weer terug doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Topicstarter
Anoniem: 39905 schreef op 12 november 2002 @ 13:17:
onderaan je muis zit ook nog een connect knopje , moet je ff met een pen ofzo indrukken en daarna op die van de receiver of net andersom maakt niet uit geloof ik.
precies, het toetsenbord doet het nu.

De muis had wat zwakke batterijen in zich zitten. Ben die nu even aan het opladen.
En het connect knopje onder op de muis had ik nog niet gezien. Ik kom er nu waarschijnlijk wel uit.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39905

Graag gedaan,
Ik heb ook een draadloze logitech muis, en ik snapte op het begin ook niet waarom die muis niet wilde :D :D