Toon posts:

wat vinden we van de nieuwe altavista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
www.altavista.com

Ik gebruikte hem al jaren niet meer, en moet zeggen dat hij nu wel lekker werkt :) beetje google concurentie

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 02:36
Ik kan geen reden bedenken waarom ik Altavista zou moeten gebruiken in plaats van google :)

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
/me denkt daar hetzelfde over...

Met Google is nog steeds niet mis en altavista biedt niets meer dan Google :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, goed ik ook niet.. maar ik geef wel iedereen een eerlijke kans..

waarom zou ik altijd aardappelen eten als ik weet dat er ook friet bestaat :) snap je wat ik bedoel

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 13:05:
nee, goed ik ook niet.. maar ik geef wel iedereen een eerlijke kans..

waarom zou ik altijd aardappelen eten als ik weet dat er ook friet bestaat :) snap je wat ik bedoel
Tjah maar als je aan je trekken komt met aardappelen en aardappelen erg lekker vindt, waarom zou je overstappen op friet ;)

You get the point, google is sneller/gebruiskvriendelijker/nauwkeuriger/betere resultaten enz. :)

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 13:05:
Omdat ik aardappelen lekkerder vind. En omdat ze meer voedings waarde hebben dan friet. Daarom! En friet zijn opgedeelde stukjes aardappel. En om dan een hele aardappel te krijgen heb je meerdere frietjes nodig daarom is Google de aardappel en Altavista een enkel frietje.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik gebruik geen Altavista, maar deze :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hi-Sintar
SideBuster schreef op 12 november 2002 @ 13:09:
[...]

Omdat ik aardappelen lekkerder vind. En omdat ze meer voedings waarde hebben dan friet. Daarom! En friet zijn opgedeelde stukjes aardappel. En om dan een hele aardappel te krijgen heb je meerdere frietjes nodig daarom is Google de aardappel en Altavista een enkel frietje.
ROFL :P

Verwijderd

Ik vind dat Altavista nog steeds teveel rotzooi retourneert bij een zoekopdracht, Google geeft gewoon je zoekresultaten weer en klaar is ie.

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 13:14:
Ik vind dat Altavista nog steeds teveel rotzooi retourneert bij een zoekopdracht, Google geeft gewoon je zoekresultaten weer en klaar is ie.
Ik zoek gewoon op iets willekeurigs, krijg ik eerst stuk of 10 resultaten te zien wat niets te maken heeft met mijn zoekactie. Dat noemen ze dan "sponsored results" (staat in het klein, had er dus overheen gelezen). Daarna krijg je 9 resultaten en daaronder weer een hoop gerotzooi met winkels dit shops dat blablabla. Bij google heb je ook sponsored results, maar die vallen tenminste op...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik heb net zitten testen, maar alleen de layout is veranderd. De resultaten zijn nog steeds bagger.

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
vind google makkelijker

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
google is simpel.. alleen een zoekmachine.. en ik vind altavista niet mooi, dus ik blijf google gebruiken :p

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

Google vindt nog altijd meer en geeft resultaten welke meer relevant zijn, mits je natuurlijk weet hoe je moet zoeken (+, -," ")

www.triathlete.nl

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Altavista heeft nu (misschien ook al eerder ik kom daar nooit :P) een mp3 search geval.... moeten we altavista onder de illegale sites zetten? :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
had ik maar geen frieten genomen :)... ik ben weer terug bij de aardappel! google :) is idd beter

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:58

Korakal

Up up up!

AltaVista: nieuwe layout
@ Saturday 09 November 2002 22:06

:Y)

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Wanneer ik zoek op de volgende trefwoorden:
lcd software download 20x4 crystalfontz
-met Altavista dan krijg ik maar 2 treffers :(
-met Google krijg ik 62 treffers :9~

Ik denk dat dit genoeg zegt!
n.b. Bij Google zijn het geen onzinlinks :)

-edit-
Oja, het uiterlijk van Altavista is er wel op vooruit gegaan vind ik.

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

wel mooi :D
Pagina: 1