[-1wat?] ze vragen er nu al zelf om.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
User rhendriks schrijft:

Niet bedoeld als flamebait; maar Micro$ doet al jaren niets anders......

En wordt vervolgens gemod als een... :)

Micro$ is een troll, dus als we toch mierenneuken, laten we hier dan een -1 troll van maken.

Ik geloof dat ie eerst naar 0 terugmoet dus ik heb hem vast op gemoddereerd gezet.

Wie volgt? 8)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand heeft hem al op -1 flaimbait gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Hij moet dus nu eerst even naar +1 en dan opnieuw naar -1 troll.
Dacht dat het wel zou lukken met een 0 gemoddereerd.

* yared gaat de eendjes brood geven... zouden ze pindakaas lusten?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

lekker laten staan, als de tag niet helemaal de lading dekt heeft íe pech gehad, de score is juist.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

botoo schreef op 12 November 2002 @ 12:46:
lekker laten staan, als de tag niet helemaal de lading dekt heeft íe pech gehad, de score is juist.
Precies, zonde van de tijd en moeite.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
mierenneuken is mierenneuken, als je het doet moet je het goeddoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik neuk liever iets anders :X

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Beaves -1 karma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom mag je de firma/hobby van de rijkste man op aarde geen M$ noemen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Omdat het onnodig is, ongefundeerd, en een persoonlijke mening die niks bijdraagt aan een artikel.

Lees even de verschillende faq's dan weet je het hele verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

. . . en als grappige opmerking heeft het inmiddels een baard die langer is dan die van Sinterklaas.
Ook lok je er best wel gauw reacties mee uit als Linsux, Microschoft etc. ongetwijfeld leuk bedoeld, maar in de praktijk vaak vlamlokkerig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 15:20:
waarom mag je de firma/hobby van de rijkste man op aarde geen M$ noemen? :?
Omdat een aantal gasten het hier storend vinden en zij die waarde 'storend' aan de rest van de gasten willen opdringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:58:
[...]

Omdat een aantal gasten het hier storend vinden en zij die waarde 'storend' aan de rest van de gasten willen opdringen.
Dôh!

Don't think so! Je mag het namelijk noemen zoals je het zelf wil. Het lokt alleen, en daarvan is deze draad wederom het levende bewijs, 'negatieve' reacties uit en is daarom per definitie een troll. Er is overigens wel zoveel speelruimte in een gemiddelde moddende geest dat niet elke reactie met daarin m$ naar een -1 troll gebonjoured wordt. Zo rechtlijnig zijn zelfs verstokte modders niet.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 15:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 16:58:
hmm, zoals je moet weten dien je te kijken naar de inhoud van een posting en niet naar uiterlijkheden:
in de thread: NV30 pas begin volgend jaar goed verkrijgbaar
Gepost door VTec dinsdag 12 november 2002 - 10:30 - Score: 2 (Inzichtvol)
Hoezo slechte zet ? Je gaat als fabrikant toch niet iets op de markt zetten want nog niet helemaal goed is door ontwikkeld e.d. ? Tuurlijk, ik had de NV30 ook graag eerder gezien en zou voor nVidia ook beter zijn geweest, maar het is niet anders.
waarop de reactie komt
Gepost door rhendriks dinsdag 12 november 2002 - 10:49 - Score: -1 (Flamebait)
Niet bedoeld als flamebait; maar Micro$ doet al jaren niets anders......
waarom geeft iemand in een thread over Nvidia aan dat hij aanneemt dat Microsoft kennelijk geen goed ontwikkelde producten op de markt brengt?
waarin ligt de relevantie anders dan dat dit een poging om irritant te etteren is?

wat mij betreft een uitserst ergerlijke vorm van een troll, en wat mij betreft mogen dit soort mensen een hardere douw krijgen dan enkel een lichte daling van hun Karma.

het feit of iemand de 'S'-toets moeilijk kan vinden op zijn toetsenbord is hier hooguit een opvallend kenmerk, maar verder van minder belang

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KexDaFlex schreef op 13 November 2002 @ 17:56:

Er is overigens wel zoveel speelruimte in een gemiddelde moddende geest dat niet elke reactie met daarin m$ naar een -1 troll gebonjoured wordt. Zo rechtlijnig zijn zelfs verstokte modders niet.
Jaja dat zeg jij. Er wordt wel door enkele individuen gepropagandeerd dat dat zo op -1 hoort en ik zie zelf ook wel eens een onderbouwde post met het woord 'M$' erin die gerust getrolled en geflamed wordt. Waarom? Omdat er M$ geschreven wordt, denk ik dan. Face it, behoorlijk wat mensen zijn MS gewoon zat om van allerlei redenen en zij uiten dat. Sommige mods zorgen ervoor dat Tweakers.net dat onherroepelijk censureert. Wie zegt nou dat Micro$ direct een troll is? Dat is toch niet per definitie zo. Je moet kijken naar de context en de inhoud daar ben ik 't wel mee eens.

On the other side: RM-rf reageerde ook al in 't betreffende draadje: ik vind dat Scali daar behoorlijk respectloos discussieert en dat heeft hij al eerder gedaan. Ik vind dat iemand hem daar wel eens over aan mag spreken hij doet behoorlijk arrogant tegenover anderen. Wat maken spelfouten nou uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

De $ discussie is al vaker langsgeweest, de huidige tendens is dat er wat meer naar de inhoud gekeken word, maar loze $ postings gaan onderuit.

Als je dat graag het opdringen van een mening wilt noemen?
be my guest :Z

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 18:31:
[...]
Face it, behoorlijk wat mensen zijn MS gewoon zat om van allerlei redenen en zij uiten dat.
Wie zegt dat ik dat niet face? Ik Face het behoorlijk en ben echt niet van plan om Microsofts straatje vanuit elk oogpunt schoon te vegen, ik baal ook regelmatig van dezer OS-boer. Maar persoonlijk hou ik van opbouwende kritiek en niet van nutteloos gezever met achterhaalde woordspelletjes. Verder sluit ik me bij * botoo aan, de discussie is een archiefdiscussie en wat mij betreft slechts met nieuwe invalshoeken te heropenen.
[...]
Wie zegt nou dat Micro$ direct een troll is? Dat is toch niet per definitie zo. Je moet kijken naar de context en de inhoud daar ben ik 't wel mee eens.
[...]
Het gebruik van M$ is trollen, een reactie schrijven met daarin het woord M$ hoeft niet per definitie een troll te zijn. Zo genuanceerd wil ik het graag houden. Het troll gehalte zit hem in het volgende deel uit de definitie van trollen:
The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge, a deliberately offensive insult to the readers of a newsgroup, or a broad request for trivial follow-up postings.
Zie deze draad dan maar als de serie triviale uitgelokte reacties, maar reacties die daaraan voldoen staan ook volop in dergelijke draadjes op de FP. bron Verdere onderbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dan zijn wij 3en het daarover eens. Nu nog hopen dat anderen ook op een soortgelijke, kritische wijze blijven nuanceren en niet automagisch M$-posts meteen 'troll' geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
hmm.. zag ik daar in dit draadje een M$ langskomen?

-1 Troll :P

Tijd voor een slotje lijkt me :D

• RM-rf
  • Laatst online: 15:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 18:31:

On the other side: RM-rf reageerde ook al in 't betreffende draadje: ik vind dat Scali daar behoorlijk respectloos discussieert en dat heeft hij al eerder gedaan. Ik vind dat iemand hem daar wel eens over aan mag spreken hij doet behoorlijk arrogant tegenover anderen. Wat maken spelfouten nou uit?
dat is een ander draadje, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik uit vorzorg rustgevend ben gaan Duplo-en (Lego is me te lastig, te kleine steentjes, voor je weet worden die in monden gestoken, pas over een paar jaar)

Heb maar besloten er niet meer te gaan reageren, iemand die beweert dat Minix de basis is voor linux en dan een discussie begint over monolithische kernels vs. microkernels dient te weten dat die discussie al eerder en op een hoger niveau gevoerd is:
http://www.oreilly.com/catalog/opensources/book/appa.html

in een bepaalde zin lijkt me het gedrag van Scali ook best tolereerbaar (hij heft veel kennis over grafische kaarten en 3D rendering), maar die persoon stapt ook over bepaalde grenzen van 'acceptabel gedrag jegens anderen' heen.
weet niet of het zin zou hebben en op welke wijze actie jegens zijn gedrag te ondernemen: kijk gerust zijn posthistory door:
http://www.tweakers.net/s...=Userreacties&Query=Scali

eerder ging hij al in een Xandros-linux thread zwaar over de schreef, maar ook in AMD-discussies (Athlon 2800+ overklokbaar-thread) heeft hij sterk de neiging door te slaan tot paranoide flame-gedrag

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1