Toon posts:

Mouseman Optical 3e muisknop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik is spellen zoal Counterstrike bij de Logitech Mouseman Optical de 3e muisknop bij de duim kan gebruiken?????????
Deze knop gebruik ik namelijk nogal veel.

BVD.
Counter.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
in je config.cfg zal hij wel onder "MOUSEx" zitten met x groter dan 3 (die 3 zijn gereserveerd voor linker/rechter/en middelste muisknop)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
verkeerde forum trouwens....

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

nope, hij wordt niet standaard gededecteerd, wel als middelste muis, maar je kan er in de software een toets aan koppelen, alleen is het een loslaat button dus als je hem los laat dan schakeld hij pas, als hier wat aan te doen is hoor ik het graag!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Verwijderd schreef op 02 November 2000 @ 20:50:
nope, hij wordt niet standaard gededecteerd, wel als middelste muis, maar je kan er in de software een toets aan koppelen, alleen is het een loslaat button dus als je hem los laat dan schakeld hij pas, als hier wat aan te doen is hoor ik het graag!
Je hebt idd gelijk, ik heb de duiknop als backspace gekolleld, hierdoor kan je hem bij sommige funcites gebruiker in mohaa. Maar alleen de functies als klikknop (niet eens snipezoom bij mohaa)

is hier geen software voor?

aahh durka durka durka