My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< en Lampje@tweakers.net
lampje@tweakers.net dus 
edit:
Ik zie dat het meubilair weer thuis is
Ik zie dat het meubilair weer thuis is

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
je doet je nick weer eens eer aan idd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dat werkte de vorige keer ook niet, krijg niet eens antwoord...Traag schreef op 12 November 2002 @ 11:55:
lampje@tweakers.net dusedit:
Ik zie dat het meubilair weer thuis is![]()
Dan moet je eens gaan praten met zijn HGA, Kaj dusvegterb schreef op 12 november 2002 @ 12:07:
Dat werkte de vorige keer ook niet, krijg niet eens antwoord...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Er is geen vorige keer. En ook nu heb ik geen mail van je ontvangen.
Bovendien: Je vraag is in de laatste week wel degelijk al een keer gesteld, je zal dus gewoon iets beter moeten kijken
Bovendien: Je vraag is in de laatste week wel degelijk al een keer gesteld, je zal dus gewoon iets beter moeten kijken
Ik heb zeker een vorige keer iets gestuurd. Natuurlijk deze keer niet omdat ik eerst wacht op een antwoord hier anders krijg ik weer gezeur over me heen dat ik te veel post of te veel zeur of wat dan ook...Lampje schreef op 12 november 2002 @ 13:08:
Er is geen vorige keer. En ook nu heb ik geen mail van je ontvangen.
Als je het zo goed weet, wat is dan de moeite om mij even door te linken naar de topic waar mijn probleem in zou staan volgens jou?
vegterb schreef op 12 november 2002 @ 14:32:
[...]
Ik heb zeker een vorige keer iets gestuurd. Natuurlijk deze keer niet omdat ik eerst wacht op een antwoord hier anders krijg ik weer gezeur over me heen dat ik te veel post of te veel zeur of wat dan ook...
Als je het zo goed weet, wat is dan de moeite om mij even door te linken naar de topic waar mijn probleem in zou staan volgens jou?
Ik heb mijn emails nog eens doorgezocht: ik zie er niets van je bij staan.
Ik heb ook even gezocht op jouw naam in AV, jij hebt twee topics geopend, daar is alleen deze van gesloten.
Zoeken op jouw nick als topicstarter in alle fora, is practisch onbegonnen werk, omdat jij topics opent alsof het een lieve lust is. (iets waar je trouwens meerdere malen via mail op bent gewezen.....)
En natuurlijk ga ik niet voor jou dat topic hier posten. Dat zou me wat wezen....JE bent te lui om zelf ook maar iets uit te zoeken en dan zou ik, als je hier komt drammen, ook nog eens voor jou dingen gaan lopen uitzoeken. Hoe gek denk je dat ik ben?!?
als jij van mening bent dat jij iets hebt gemaild, zou jij dan zo vriendelijk willen zijn dit mailtje uit je posthistory naar boven te halen en dat hier te posten, om misschien Lampje's geheugen op te frissen? Dan wel graag inclusief headers etc.vegterb schreef op 12 November 2002 @ 14:32:
[...]
Ik heb zeker een vorige keer iets gestuurd. Natuurlijk deze keer niet omdat ik eerst wacht op een antwoord hier anders krijg ik weer gezeur over me heen dat ik te veel post of te veel zeur of wat dan ook...
Die heb ik niet meer, dat was te lang geleden. Afgelopen paar maanden heb ik niets gestuurd aan e-mail. Ik open een topic als ik niets kan vinden via search of in google of als andere sites onduidelijk zijn en problemen niet oplossen. Ik ga niet door topic's zoeken van 30 pagina's dat is onbegonnen werk (en te duur met mijn 56k6-je)|HunterPro| schreef op 12 november 2002 @ 15:04:
[...]
als jij van mening bent dat jij iets hebt gemaild, zou jij dan zo vriendelijk willen zijn dit mailtje uit je posthistory naar boven te halen en dat hier te posten, om misschien Lampje's geheugen op te frissen? Dan wel graag inclusief headers etc.
Ik let er echt wel op, maar ik kon niets vinden over het met elkaar verbinden van een Audigy Player met een Audigy Drive met een kabel die je kunt bestellen bij Creative.
En omdat jij het onbegonnen werk vind moeten wij je problemen oplossen?vegterb schreef op 12 november 2002 @ 15:55:
[...]
Die heb ik niet meer, dat was te lang geleden. Afgelopen paar maanden heb ik niets gestuurd aan e-mail. Ik open een topic als ik niets kan vinden via search of in google of als andere sites onduidelijk zijn en problemen niet oplossen. Ik ga niet door topic's zoeken van 30 pagina's dat is onbegonnen werk (en te duur met mijn 56k6-je)
Ik let er echt wel op, maar ik kon niets vinden over het met elkaar verbinden van een Audigy Player met een Audigy Drive met een kabel die je kunt bestellen bij Creative.
Sorrie hoor, maar we zitten hier niet betaald om op verzoek van anderen een beetje hun problemen op te lossen waar ze zelf achter kunnen komen......
Je hebt een tip van Lampje gehad, volg die nu gewoon. En als je hem niet kunt vinden mail je hem. Er staat hier heel duidelijk een stickytopic bovenaan. En als Lampje niet reageert dan mail je de baas van Lampje maar
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
misschien is www.beginnersweb.nl wel wat voor je. Dit is niet de bedoeling
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.