GTA3 WinXP

Pagina: 1
Acties:

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 07:24
Hey,

Als ik GTA3 probeer op te starten start de computer opnieuw op, eigenlijk op het moment dat het filmpje zou moeten gaan draaien. Vroeger (gisteren) deed ie het wel gewoon, en ik heb in de tussentijd geen drivers of kaarten veranderd sindsdien. Iemand enig idee? Ik heb gewoon een legale versie, en voor specs zie onder.

bvd

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
welke OS draai je?

als het XP is moet je ff zoeken, daar staat een topic met de patch voor dit OS dus...

suc6

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 20:12

bonzz.netninja

Niente baffi

mm, wel raar, maar wat meestal helpt, tenminste bij mij, zijn nieuwe detenator (of juist oudere)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

AMD_er schreef op 12 november 2002 @ 11:44:
welke OS draai je?

als het XP is moet je ff zoeken, daar staat een topic met de patch voor dit OS dus...

suc6
Check Topic Titel :D

Verwijderd

Dit is een driver probleem.
Die reboot komt omdat je XP zo ingesteld heb dat het systeem dat moet doen (zie de WOS faq wat te doen om dit uit te zetten ;) )

Zodra je de reboot uitschakeld willen we graag van het BSOD scherm dat je krijgt de filename die er vermeld word (*.dll oid.)

• Alpha Supreme
Oke, thnx. Ik zit nu op me werk, ik ben over +/- een uur thuis, dan kijk ik wel ff

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
:( * Maarten heeft weer niet goed gelezen |:(

• Alpha Supreme
Oke, iets eerder thuis; INVALID_KERNEL_HANDLE 0x00000093
Dat is 'm, handig dat ik weer blue screens krijg, dan kan ik er idd zelf ook wat mee.

• Alpha Supreme
Thnx bonzz.netninja, die nieuwe videodrivers deden het. Toch vind ik het vreemd dat ze het de ene dag wel doen en de andere niet meer.

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-02 19:30
Houdbaarheidsdatum?

• Alpha Supreme
Zou niet best zijn!

Verwijderd

ik zit dus weer met het "bekende" menu probleem :O :O kan het nergens meer vinden search is een beetje brakjes

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 16:23:
ik zit dus weer met het "bekende" menu probleem :O :O kan het nergens meer vinden search is een beetje brakjes

Als je het probleem met die strepen in plaats van text bedoeld, moet je toch echt beter zoeken. Onder andere dit topic is met de search te vinden: gta3 probleempje :(

There is no magic.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 20:35
edit: dus wel :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2002 08:40 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Kouwe_Arie schreef op 14 november 2002 @ 00:03:
www.*************.com (dit is geen illegale site ;) )
Check de FAQ eens.
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Hoe je aan je programmatuur komt interesseert ons weinig, zolang je GoT er maar buiten laat. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden dan ook actief geweerd. Bij constateren worden deze verwijderd en de plaatser ontvangt een Officiële Waarschuwing. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed !
Pagina: 1