Toon posts:

[Hitman 2] Knalt middenin het spel eruit!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het spel hitman 2. Het spel staat op een gebrande cd, dus niet origineel.

De installatie van het spel ging goed. Geen fouten gehad. Tot zover nog geen problemen. Als ik het spel opstart gaat ook alles goed, behalve als ik het spel echt aan het spelen ben knalt het spel er soms gewoon in 1 keer uit. Gewoon terug naar Windows. :(

Ik heb het spel op mijn eigen AMD gespeeld, maar ook op een de pentium 4 die beneden staat. Op allebei de pc's knalt het spel eruit. Telkens op andere momenten. |:(

Waar kan dit aan liggen? Ligt het aan XP of ligt het aan het spel of is er nog een andere mogelijke dwarsligger?

Verwijderd

Misschien dat ie illegaal is :? :+ (dit posten alleen krijg ik gezeik mee, dus: ).
De copie van die cd, het origioneel dus.. heeft die dat ook?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 11:32:
Misschien dat ie illegaal is :? :+ (dit posten alleen krijg ik gezeik mee, dus: ).
De copie van die cd, het origioneel dus.. heeft die dat ook?
Weet niet of hij het origineel heeft. Zal het hem eens vragen. Kan het niet ergens anders aan liggen? Dat zou weer beter zijn, want dan kan hij me die cd nog eens branden.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 11:38:
[...]

Weet niet of hij het origineel heeft. Zal het hem eens vragen. Kan het niet ergens anders aan liggen? Dat zou weer beter zijn, want dan kan hij me die cd nog eens branden.
uhm lol nee zal wel iets te maken hebben met de beveiliging op de orginele cd waardoor de kopie niet lekker draait

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
ShadowBumble schreef op 12 november 2002 @ 11:40:
[...]

uhm lol nee zal wel iets te maken hebben met de beveiliging op de orginele cd waardoor de kopie niet lekker draait
Lijkt me sterk, hoewel ik het niet uitsluit natuurlijk. Maar de meeste beveiligingen zitten em in het kopieren. Met zogenaamde bad-blocks in de cd. Maar ik zal eens even informeren of hij een originele cd heeft. Kan ook niets vinden op sites die het hebben over een beveiliging van Hitman 2.

Zelf dacht ik eerder aan XP dan aan een beveiliging.

Verwijderd

Heb het zelfde probleem met HITMAN 2 op 2 systemen geprobeerd zowel orgineel en kopie op win98SE klapt het spel er ook wel eens uit en op winxppro ook, tis denk een BUG in HitManII.
Meschien maar ff mailen aan die gasten of ff wachten op een patch en de website van HitManII in de gaten houden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 17:46:
Heb het zelfde probleem met HITMAN 2 op 2 systemen geprobeerd zowel orgineel en kopie op win98SE klapt het spel er ook wel eens uit en op winxppro ook, tis denk een BUG in HitManII.
Meschien maar ff mailen aan die gasten of ff wachten op een patch en de website van HitManII in de gaten houden.
Das goed te horen. Ligt het in ieder geval niet aan XP. Ik zal die gasten van Hitman wel ff mailen of ze hier een patch voor uit gaan brengen, want zo is er niets aan als het spel er telkens uitknalt net als je probeert een mafiabaas neer te knallen.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij mij knalt hij er ook uit, gewoon pats terug naar windows desktop verder niks. Heb ook ielegalie versie met XP....

Ook die site hebben we hier liever niet, ook niet afgekort tot 2 letters.

[ Voor 0% gewijzigd door The Will op 13-11-2002 12:45 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Okay, we gaan jullie (excl: CrazyBytes) dus niet helpen om een illegale versie werkend te krijgen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.