Toon posts:

[php] van twee sessies wil ik er een unsetten

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik momenteel twee sessies in een programmatje. Een om de logingegevens te registreren en bij het ingaan van een pagina opnieuw te controleren. De andere sessie om wat gegevens die ik moet gaan opslaan te onthouden.

Hoe kan ik nu die tweede sessie verwijderen zonder dat ik de loginsessie variabelen weggooi ???

Verwijderd

Topicstarter
Anders gezegd:

Hoe kun je bij session_unset() en session_destroy() een waarde van een sessie doorgeven??

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand ook maar enigszins een oplossing die een beetje in de buurt kan komen?? Heb al alles geprobeerd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rustig, ik was ff voor je aan het zoeken... Maar 2 replies binnen 20 minuten waardeert niemand.....

Anders moet je overwegen om een PHP programmeur in dienst te nemen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, mijn excuses maar het heeft haast haha

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sowieso vindt ik het erg knap dat je twee sessies hebt gekregen.

Daarnaast heeft iedereen hier evenveel recht op hulp als ieder ander (mits de vraagstelling natuurlijk een beetje aan de vereisten voldoet)

In dit geval heb je:
1 Nogal een vage probleem omschrijving
2 weinig geduld
3 de neiging om erg vaak te kicken terwijl je daar eigenlijk een dagje op zou moeten wachten..

Als het werkelijk zo'n haast heeft en belangrijk is, zou ik als ik jou was ff de tip van BtM909 overwegen...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.