Lid worden??

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 19:13
Ik heb pas geleden die client gedownload om lid te worden van de DPC maar hij is nou die pakketjes aan het crunchen zonder dat ik ergens lid van ben. Kan je pas, als je eerste pakketjes klaar zijn, lid worden en een password ontvangen van DPC?

Nutcaze

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat kan pas op de dag, nadat je je eerste blocks terug hebt gezonden. Dus als je vandaag je eerste blocks terugzend, kun je morgen pas lid worden.

Virussen? Scan ze hier!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Morgen zie j ehet pas in de stats.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

eh passwoord ontvangen van DPC?
dat is niet mogelijk dat heeft alleen Femme

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 19:13
Ik had anders begrepen bij die uitleg dat je een of ander password ontvangt voor iets of zo. Maar goed m'n eerste pakketjes zijn verstuurd gisteren dus zal vanavond ff kijken of ik nou lid kan worden (nu op werk)

Nutcaze

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Je staat op : http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=287361
Onderin staat een link die als je die aanklikt ervoor zorgt dat je je paswoord krijgt toegemaild. Als je nu bij distributed DPC opzoekt, en hier zeggen dat je wilt joinen, kun je met bhv. je e-mail en paswoord joinen. Suc6 ermee !

[removed]

Pagina: 1