Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ideeen voor een PB-CASE

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude Packard Bell case, en ik vind hem wel mooi om te modden.....

echter het is wel een ATX waarvan, als ik hem wil openen, de gehele voorkant er af moet!!!!!

Enige ideeen wat ik er mee kan doen??? ik kan er helaas geen plaatjes van vinden, maar ik wil er graag een fanduct aan de voorkant in zetten, maar HOE? als je gehele voorkant er ook af moet kunnen???

THANX 4 ANY REPLIES!!!!!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Dremel, decoupeerzaag, etc. etc. >:)
Kom op zeg, een beetje kreatieve Tweaker weet toch wel zoiets zelf te doen. Da's juist de kunst! Bovendien kan niemand zo zien hoe jouw case eruit ziet. Lees ff de FAQ daar kom je vast wel wat ideeën tegen, anders in het forum Casemodding & Elektronica wel. Succes :)

[ Voor 0% gewijzigd door Swop1200 op 12-11-2002 09:57 . Reden: Sorry, 't was net ff de verkeerde link. ]

Verwijderd

Met een hamer kom je ook heel ver :P

Verwijderd

Topicstarter
Swop1200 schreef op 12 november 2002 @ 09:53:
Dremel, decoupeerzaag, etc. etc. >:)
Kom op zeg, een beetje kreatieve Tweaker weet toch wel zoiets zelf te doen. Da's juist de kunst! Bovendien kan niemand zo zien hoe jouw case eruit ziet. Lees ff de FAQ daar kom je vast wel wat ideeën tegen, anders in het forum Casemodding & Elektronica wel. Succes :)
euhm....

ik heb al een window, etch er op, Cold Cathode lampies, met schakelaars, rounded cables, extra fans......

alles zelf gemaakt. dus heb wel wat dingen hoor

• Swop1200
Wat wil je dan precies? Een fanduct kun je maken door een gat in de wand/voorkant te maken en dan daarna met wat karton/plexiglas een duct te maken (+fan erop >:) )

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
hij hoeft niet persee aan de voorkant is wel het gaafst aam de achterkant doet het ook goed hoor

Verwijderd

Topicstarter
Swop1200 schreef op 12 November 2002 @ 10:14:
Wat wil je dan precies? Een fanduct kun je maken door een gat in de wand/voorkant te maken en dan daarna met wat karton/plexiglas een duct te maken (+fan erop >:) )
ja, weet ik!!!

maar zoals al gezegd, ik heb een kast waarvan de gehele voorkant er af gaat als ik hem open wil maken, en ik wil die fanduct voorop hebben, hoe kan er dan een fanduct komen als ik hem ook nog makkelijk open wil kunnen maken????

Verwijderd

Topicstarter
bphderuyter schreef op 12 November 2002 @ 10:15:
hij hoeft niet persee aan de voorkant is wel het gaafst aam de achterkant doet het ook goed hoor
ik wil hem op de voorkant, en dan een led-fan er achter >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 09:48:
Ik heb een oude Packard Bell case, en ik vind hem wel mooi om te modden.....

echter het is wel een ATX waarvan, als ik hem wil openen, de gehele voorkant er af moet!!!!!

Enige ideeen wat ik er mee kan doen??? ik kan er helaas geen plaatjes van vinden, maar ik wil er graag een fanduct aan de voorkant in zetten, maar HOE? als je gehele voorkant er ook af moet kunnen???

THANX 4 ANY REPLIES!!!!!
kep em laatst weggegooid (mama der kast)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 10:20:
[...]

kep em laatst weggegooid (mama der kast)
ik vind het wel een originele kast, nog nooit eerder gezien, en verkoop zelf ook mods, maar nog nooit zo een kast ergens gemod gezien.

Verwijderd

Topicstarter
dit is hem trouwens, de kast dan......

[afbeelding]

• Swop1200
Gewoon gat in de "buik" van de kast zagen met een gatzaag of met een Dremel, daarna mooi stukje pvc erachter ofzo.

Misschien moet je eerst ff kijken of je je kast zo kan modden, dat je niet perse je voorkant eraf hoeft te halen, wanneer je 'm wilt openen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Swop1200 schreef op 12 November 2002 @ 10:37:
Gewoon gat in de "buik" van de kast zagen met een gatzaag of met een Dremel, daarna mooi stukje pvc erachter ofzo.

Misschien moet je eerst ff kijken of je je kast zo kan modden, dat je niet perse je voorkant eraf hoeft te halen, wanneer je 'm wilt openen ;)
zat ik ook al aan te denken, maar hoe???

de zijkant schuift naar voren er af, en aan de zijkant (als ik de voorkant er op laat) zit ook een plastic afdekking, dus dan krijg ik hem niet los naar voren, maar hoe kan ik hem dan naar achteren doen???

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:35

rimpeldinky

nani?

mischien kun je onderin het frontje de onderkant wegdremelen, dan in het metaal vd kast een fan plaatsen

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel ik denk dat ik dat ook wel ga doen :'(

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 15:52

spacy

+++

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 10:33:
dit is hem trouwens, de kast dan......

[afbeelding]
ze hebebn veel mooeire kasten gemaakt hoor,
ik vind dit ding een beetje onzinnig breed,

maar waar niks andser zit als kunstof of staal kun je gewoon door heen boren hoor ;)
gatenzaag halen, of dremelwerk.
gewoon zorgen dat het gaat passen...

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ideeen doe je op door naar andere mods te kijken enzo. Een opsomtopic als deze is niet gepast.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.