Toon posts:

MyVIVO video in geeft verkeerde kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Na de FAQ en wat posts te hebben gelezen hier kom ik er niet helemaal uit.
Ik heb een Leadtek A250 GF4 Ti4200 128mb LE MyVIVO. Ik wil graag via mijn video TV kunnen kijken op mijn PC. Dit werkt nu gedeeltelijk.

Heb via een scart kabel en een composietkabeltje verbinding gemaakt. Nu is het enige probleem dat de kleuren die weergegeven worden op mijn pc niet correct zijn. Mensen zijn blauw (nee zat niet de smurfen te kijken ;)), lucht is rood etc. Lijkt wel of het negatief is.

Heb meerdere programma's gebruikt de bijgeleverde en ook VirtualDub. Als ik de kabel op de TV-out zet krijg ik goed beeld op mijn TV.

Heeft er iemand een oplossing voor mijn (wellicht klein) probleem?

Groet

Steven

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 01:20

Kleintje81

Blaat

Ik heb hier de exact zelfde kaart, heb hier via een kabeltje met tulp stekkertjes beeld van
de videorecorder op mijn PC gehad. Daarbij had ik eerst alleen zwart/wit beeld,
misschien dat dit bij jou een soortgelijk probleem is?

Ik meen namelijk dat je een knopje rechts bij de myvivo software moet aanklikken zodat je
goed beeld krijgt (in mijn geval).

*Even handleiding erbij gepakt*
Het knopje wat bij mij de oplossing was, is de knop Input source.

BF2 stats Systemen

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reply. Het is in ieder geval niet het knopje Input Source. Deze staat op CVBS o.i.d. Als ik deze op S-video zet krijg ik zwart/wit beeld.

Maar het probleem is opgelost!!!!! De groffe manier van installeren van de nieuwste versie heeft wonderen gedaan!

Verwijderd

Sta soms je op SECAM ipv pal, SECAM gebruikt positieve modulatie ipv negatieve, gevolg is dus dat als je secam naar een Pal TV stuurt de kleuren negatief worden weergegeven