Toon posts:

[XP] Aopen DVD kwijt bij opstarten XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle topics over de standaard oplossingen reeds gelezen. Forci-Aspi en Aspi for all helpen, ook het aanpassen van het register werkt niet goed.

Wat er gebeurt.............

Windows XP start op..........bios herkent de dvd speler.......windows zelf start op, geen probleem. Maar hierbij wordt de dvd niet herkent en is deze ook niet toegankelijk. Wanneer ik nu laat zoeken naar nieuwe hardware, wordt de dvd meteen gevonden en kan deze meteen gebruikt worden. Zodra ik nu weer afsluit, begint het hele verhaal opnieuw..........

Wat zou ik hier tegen kunnen proberen? Behalve xp eraf gooien?

Verwijderd

Al gekeken bij de fabrikant voor drivers voor XP? Drivers voor AOpen DVD spelers

Verwijderd

Topicstarter
Zijn alleen drivers voor ms-dos zoals zij het noemen. Wel ge-installeerd.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

mutsje

Certified Prutser

Goede drivers zoeken en installeren.

Verwijderd

mutsje schreef op 13 november 2002 @ 09:57:
Goede drivers zoeken en installeren.
Nee, zulke reply's hebben we wat aan op GoT :|

Of je post niks of je post de juiste driver erbij...

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb zelf een A-open DVD 16x48 en ik heb het wel eens (=willekeurig) dat als ik xp(home) opstart hij hem wel herkend maar dat ik de lade niet kan openen en dat de cd-rom die erin zit niet herkend wordt. Als ik de lade open wil doen dan knippert het lampje een 10 tal keer maar blijft de lade dicht :| Ik heb nog niet de nieuwste firmware eroverheen gezet, maar als ik hem herstart dan doet hij het ineens weer wel :? Misschien een nieuwe firmware erover heen zetten...

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

Pagina: 1