Als ik na hybernate weer terug kom dan werkt mijn toetsenbord niet meer. Is dit een bug of werkt hybernate gewoon niet helemaal lekker met mijn hardware configuratie.
Ehhh dat wordt even graven. Kast is 6 jaar oud bijna. Ik weet zo 1 2 3 niet meer wat er in zit
Misschien is het handiger om dergelijke info bij de topicstart te geven. Welke hardware, welke (moederbord en muis-)drivers, patchniveau Windows enzo. Wat staat er in het logboek? Toch wel essentiele info allemaal 
Sluit alle programma's af voor je gaat hibernaten en kijk wat er gebeurt - best kans dat een van de progs vervelend is.
Ook staan er wat tips in de search
Toestenbord en muis dood na boot win2000
[rml]admiraal in "[ winXP] problemen met de Stand by modus."[/rml]
Allemaal wel met hibernate ipv hybernate. Ik pas je topictitel dan ook een klein beetje aan
Sluit alle programma's af voor je gaat hibernaten en kijk wat er gebeurt - best kans dat een van de progs vervelend is.
Ook staan er wat tips in de search
Toestenbord en muis dood na boot win2000
[rml]admiraal in "[ winXP] problemen met de Stand by modus."[/rml]
Allemaal wel met hibernate ipv hybernate. Ik pas je topictitel dan ook een klein beetje aan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1