Probs met soundcard

Pagina: 1
Acties:

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een probleempje met me geluid... als ik namelijk een mp3 afspeel en ik start IE5.0 op dan gebeurt het vaak dat tijdens het i'netten ineens me mp3 overslaat of dat ie er zelfs helemaal mee nokt... ook hebbik in games welleens dat het geluid een paar seconden wegvalt.
Ik heb geen flauw idee hoe het komt... misschien ligt het aan me systeem??

Ik heb een AMD TB 800, 128mb, geforce2gts, aopen ak33 board met onboard geluid.. als iemand een oplossing weet graag...

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Zit er toevallig een ander device op dezelfde IRQ als de soundkaart ? Vaak, bijna altijd, zit een onboard soundkaart gekoppeld kwa IRQ aan een PCI slot. Dus als er een kaart in dat slot zit zal er altijd een conflict ontstaan. Steek in z'on slot geen kaart die erg zwaar aan z'n IRQ hangt maar bijvoorbeeld een VooDoo2 want die heeft geen IRQ nodig.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jah er zit een netwerk kaart ophetzelfde irq... dus die moet ik gewoon een slot opschuiven ofzow?

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

Verwijderd

Ja, heb ik ook met mijn Soundblaster 128 gehad. Ik ben heel goed in IRQ verdelen, maar ik kreeg die kaart niet goed aan de praat. In ieder geval niet zonder overslaan. Ik heb echt van alle geprobeerd. Nu heb ik een Soundblaster LIVE. Werkt veel beter.