Toon posts:

[XP] Inloggen op gathering.tweakers.net lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een heel vreemd probleem, ik kan met mijn XP (Pro) bak niet inloggen op gathering.tweakers.net, als ik het vervolgens probeer met een Win 98 of ME bak luktet wel, in XP hebbik de volgende dingen aan/uitgezet en geprobeerd :

* XP Firewall uit
* Alle cookies accepteren
* Norton uitgezet
* De nieuwste opdates opgehaald van IE
* Beveiliging op zn allerlaagst gezet
* Koekjestrommel leeggehaald
* Temp I-files leeggehaald

Dit alles i.c.m elkaar trouwens :) En nog kannik niet inloggen, ik krijg dan zoiets als :

code:
1
 session not running please refresh you're page
en dan nog 1 of andere phptag (kan 'r nu niet opkomen zit niet thuis omdattik daar niet kan inloggen en dit bericht dus niet had kunnen tiepen :+ ).

Ik gebruik nu IE 5.5, voorheen heeft 'ie het altijd gedaan, ik zit ook achter een router maar ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft want ik kan gewoon inloggen op andere fora (fok! >:) )

Iemand nog andere ideëen? :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
'You don't have a session running' ?

Check je systeemtijd.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Systeemtijd? Hoe bedoel je? gewoon dat klokkie rechtsonder?

//edit

Mjah het klokkie staat ingesteld op 2007 kannet daaraan liggen :? Zo ja, waarom?

• blackd
  • Niet online
Jep.

Ja, daar ligt het aan.
Waarom? Doordat je systeemtijd zo ver voor loopt klopt deze niet met de cookie ofzo.Maargoed, probleem komt vaker voor.

Verwijderd

Topicstarter
Keej, thxz ik zal het onthouden voor als ik thuisben, mag de topic misschien ff openblijven omdat de oplossing misschien niet werkt (ja dan isset geen oplossing meer :+) en ik dan een nieuw topic moet openen om te zeggen dattet niet werkt :) Dus alsie open mag blijven, thxz! :)

// edit

rond een uur of kw.o.12 probeer ik het en dan post ik meteen alset niet werkt,ook alset wel werkt ;)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

Entity

9000rpm

Een cookie heeft een bepaalde houdbaarheidsdatum, die is op jou systeem al verlopen voordat hij aangemaakt is :)

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 07:36

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 08:58:
Systeemtijd? Hoe bedoel je? gewoon dat klokkie rechtsonder?

//edit

Mjah het klokkie staat ingesteld op 2007 kannet daaraan liggen :? Zo ja, waarom?
:? Wat is de reden om hem op 20074 te zetten, terugzetten OK; maar 5 jaar vooruit :P

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
zo kKan inloggen op tweakers :) thxz :>

• blackd
  • Niet online
Geweldig Mike :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.