The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
jep
topic trouwens effe veranderen naar hitman2
topic trouwens effe veranderen naar hitman2
Verwijderd
welke kleurdiepte en bureaubladgroote heb je ingesteld? zelfde als buurman? (wil ook nog wel eens het probleem zijn)
Voldoet je systeem aan de minimumeisen van hitman2? (de minimum eis is meestal nog net niet genoeg)
Voldoet je systeem aan de minimumeisen van hitman2? (de minimum eis is meestal nog net niet genoeg)
jep
Waarom wil je niet naar 2000 of XP 
Kan toch zijn dat ie daar wel goed op doet?
Kan toch zijn dat ie daar wel goed op doet?
Zou goed kunnen maar alles draait onder 2000 of XP 20% minder dit komt door slechte drivers (ik kijk veel divx en het beeld van de tvout is gewoon kut onder 2000 of XP ;wazig,strepen op me tv enz)en me proc is erg brak .
en veel oudere games runnen niet onder xp of 2000 (xp staat wel op me laptop is toch geen gamebak)
en veel oudere games runnen niet onder xp of 2000 (xp staat wel op me laptop is toch geen gamebak)
is er nog iemand met ideen want hij doet et nog steeds nie
Bij 98 wil DX8.1a ook nog wel 's iets uitmaken.
Kijk ff of je ALLE patches/versie/updates voor je Harde Waren hebt.
Zo ja, wacht dan op een patch voor Hitman2, dat lost altijd de meeste problemen op.
Het wachten is alleen vervelend
Kijk ff of je ALLE patches/versie/updates voor je Harde Waren hebt.
Zo ja, wacht dan op een patch voor Hitman2, dat lost altijd de meeste problemen op.
Het wachten is alleen vervelend
If you can't beat them, buy them !
thanx ik ga et zo proberen met dx8,1b
ik hebb het probleem gevonden me sb128 (geluidskaart) heeft geen dx8.1 ondersteuning onder win98, DAMM YOU CREATIVE!(geen nieuwe drivers). ik trok hem eruit ,booten en hitman2 deed et prima(zonder geluid natuurlijk).effe wachte op me p4 dan komt er winxp op die heeft de drivers er al in zitten(dx 8.1 compatible)iedereen bedankt voor de help en
DEZE KAN OP SLOT!
.
DEZE KAN OP SLOT!
Pagina: 1