Ik ben de tevreden eigenaar van een Herculer Prophet2 MX OEM (GeForce2 MX). Het ding loopt standaard op 150/166 of zo iets, maar ik heb hem overklockt naar 220/210. Hoger kan hij nu niet, met de CoolBits.reg. Zoals velen weten is de retail versie hoger geklockt dan de oem, namelijk op 166/183.
Ik zag vandaag de bios update van mijn MX-je op T.net. Tot mijn verbazing zaten zowel de oem bios als de retail bios in het down te loaden pakket.
De stoute schoenen aangetrokken en....Ik heb mijn Hercules GeForce2 MX OEM geflashed met de bios van de Retail versie.
Resultaat:
- Standaard loopt'ie op 166/183
- De Coolbits.reg biedt me nu de mogelijkheid om dit op te schroeven naar 220/230 (Ik haal nu 220/221 met een CardCooler, zonder memsinks)
Als je dit ook wil gaan doen:
- ben ik niet verantwoordelijk als je het vern*ukt.
- kan je het beste alvast je drivers uitgepakt ergens neerzetten, want daar vraagt hij opnieuw naar bij het opstarten.
- kan het bij zowel Win98 als bij Win2K.
- wens ik je veel succes.
Ik zag vandaag de bios update van mijn MX-je op T.net. Tot mijn verbazing zaten zowel de oem bios als de retail bios in het down te loaden pakket.
De stoute schoenen aangetrokken en....Ik heb mijn Hercules GeForce2 MX OEM geflashed met de bios van de Retail versie.
Resultaat:
- Standaard loopt'ie op 166/183
- De Coolbits.reg biedt me nu de mogelijkheid om dit op te schroeven naar 220/230 (Ik haal nu 220/221 met een CardCooler, zonder memsinks)
Als je dit ook wil gaan doen:
- ben ik niet verantwoordelijk als je het vern*ukt.
- kan je het beste alvast je drivers uitgepakt ergens neerzetten, want daar vraagt hij opnieuw naar bij het opstarten.
- kan het bij zowel Win98 als bij Win2K.
- wens ik je veel succes.
"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)