Ach ja..........
Hallo welkom op GoT!
Leuk dat je komt forumen.. maar we zijn niet echt blij met dit soort topic's..
deze worden namelijk elke week gemaakt.. en als je even in de Search kijkt zie je ze wel staan.
en lees dit eerst ff: Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Leuk dat je komt forumen.. maar we zijn niet echt blij met dit soort topic's..
deze worden namelijk elke week gemaakt.. en als je even in de Search kijkt zie je ze wel staan.
en lees dit eerst ff: Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Is ook een idee
Ik rook dus ff kijken
Kom er zo op terug !
Ik rook dus ff kijken
Kom er zo op terug !
Ach ja..........
alles tussen [img][/img] zetten
je hebt hier natuurlijk overheen gelezen toen je de faq doornam
je hebt hier natuurlijk overheen gelezen toen je de faq doornam
met gewone sigarettenrook zul je niet veel berijken... deze rook is te dun om te zien met de snelheid waarmee t door je kast raast... ik zou zeggen... draai een dikke groene stick en blaas daar wat van in je case... goeie dikke rook is dat..
Een rookbom is ook een oplossing...
Een rookbom is ook een oplossing...
probeer rook op te vangen in een pipet ofzow, zet er een webcam neer die je kast van binnen bekijkt en blaas dan de rook erdoor heen, en dan paarse rookbom gebruiken ofzow
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
..... Daar klrijg je van die klere aanslag vandroupsnoet schreef op 12 november 2002 @ 09:01:
probeer rook op te vangen in een pipet ofzow, zet er een webcam neer die je kast van binnen bekijkt en blaas dan de rook erdoor heen, en dan paarse rookbom gebruiken ofzow
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Probeer eens de search, hier zijn al meer topics over geweest
Gebruik a.u.b. de search en lees het topic in mijn signature hieronder.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()