Ik had snel de behoefte aan een nieuwe DVD-Speler dus heb er ook snel een gekocht. Nu heb ik de Sony DVD 16x40x DDU1611 hier in mn bak hangen.
Ging net ff een filmpje kijken en dat liep niet schokkerig ofzo, maar de DVD moest steeds na 30 min inladen en dan hing het beeld even.
Draai ik alleen windows (XP Pro) en stop ik er een CD in, dan blijft mijn Winamp even hangen totdat de CD in drive opgespind is.
En de Cd gevonden ofzo 
Ook heb ik het idee dat mn PC er langzamer van is geworden?!
Mn DVD speler hangt als Primary Slave op mn HD. Mn Asus 48x16x48x brander hangt als Secundairy Master op een andere kabel met verder niets.
Deze drives staan allebei op UMDA ingesteld. Ook in de BIOS. (Ook windows dus)
Peeps hier die weten wat het kan zijn?
Bijvoorbaat. Ik kan pas morgenavond weer posten, maar ik hoor het graag. Systemsspecs zie SIG.
Ging net ff een filmpje kijken en dat liep niet schokkerig ofzo, maar de DVD moest steeds na 30 min inladen en dan hing het beeld even.
Draai ik alleen windows (XP Pro) en stop ik er een CD in, dan blijft mijn Winamp even hangen totdat de CD in drive opgespind is.
Ook heb ik het idee dat mn PC er langzamer van is geworden?!
Mn DVD speler hangt als Primary Slave op mn HD. Mn Asus 48x16x48x brander hangt als Secundairy Master op een andere kabel met verder niets.
Deze drives staan allebei op UMDA ingesteld. Ook in de BIOS. (Ook windows dus)
Peeps hier die weten wat het kan zijn?
Bijvoorbaat. Ik kan pas morgenavond weer posten, maar ik hoor het graag. Systemsspecs zie SIG.