Een grotere team switch ?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik weet dat project reclame niet toegestaan/gewenst is maar toch effe deze topic.

Volgens de world ranking :( staat de D P C maar derde.

Is het mischien niet een idee om wat processorkracht te switchen naar projecten waar we nog behoorlijk kunnen stijgen (ik zal geen namen noemen ivm bovenstaande) zodat W E in korte tijd weer eerste staan. Dit is misschien wel een aardige reclame voor de frontpage, waardoor we nog wat verder kunnen groeien.

Er zijn wel een aantal projecten waar we deze mogelijkheden hebben.

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik zou toch de andere draadjes over die onderwerp doorlezen. Strekking van al deze topics: De meesten willen graag zelf bepalen aan welk project ze meedoen (Ik niet, zie sig :)) Aangezien iedereen zijn eigen reden(en) heeft om aan een project mee te doen. Zoals in de meestal gevallen, het nut van het project, de stats van het project en de client zelf.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46

Theuno

Da Devil Crew

Het is echter wel nuttig dat we hierover na blijven denken.
Mochten we het voor elkaar krijgen om alles beter te verdelen, cq. prioriteiten stellen... dan staat ars daar niet lang op de eerste plaats te kijken, en kunnen ze er beter meteen van gaan genieten zolang het duurt.

Helaas voor sommigen, en gelukkig voor anderen kiest iedere DPC-er zijn eigen weg.

Het teamgevoel vergroten lijkt me een hele grote stap in de goede richting.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• DPCquatar
Theuno schreef op 12 november 2002 @ 01:21:
Het is echter wel nuttig dat we hierover na blijven denken.
Mochten we het voor elkaar krijgen om alles beter te verdelen, cq. prioriteiten stellen... dan staat ars daar niet lang op de eerste plaats te kijken, en kunnen ze er beter meteen van gaan genieten zolang het duurt.

Helaas voor sommigen, en gelukkig voor anderen kiest iedere DPC-er zijn eigen weg.

Het teamgevoel vergroten lijkt me een hele grote stap in de goede richting.
[/quote]

Dat bedoel ik nu ook. We willen als klein landje groot zijn, zie de ellende bij eccp, dus als we de schouders er onder zetten zijn we binnen notime nummer 1.

Het gaat er mij om de DPC nummer 1 te krijgen, ieder individu joint de DPC met een reden.. dus moet het dus ook kunnen om ons allen, tijdelijk, een bepaalde ricting op te sturen.

Mijn persoonlijke voorkeur is think maar ik ben geswitched naar TSC omdat ik de DPC op nummer 1 wil hebben. Bij TSC is er namelijk nog een behoorlijke groei mogelijk, en zo zijn er nog wel meer projecten.

We zijn allemaal stats verslaafd, laten we dus allemaal wat aan de worldwide stats doen.
Nummer 1 op een project is mischien leuk maar is nummer 1 worldwide misschien niet nog leuker?

• DPCquatar
Mr.Vulcano schreef op 12 November 2002 @ 01:08:
Ik zou toch de andere draadjes over die onderwerp doorlezen. Strekking van al deze topics: De meesten willen graag zelf bepalen aan welk project ze meedoen (Ik niet, zie sig :)) Aangezien iedereen zijn eigen reden(en) heeft om aan een project mee te doen. Zoals in de meestal gevallen, het nut van het project, de stats van het project en de client zelf.
Ik weet dat dit eerder gepost is, maar het blijft actueel.
Ieder DPC-lid mag zelf beslissen, maar bedenk is wat er gebeurd als de hele OGR top een paar dagen switched naar andere projecten? Ik weet dat we daar niet nummer 1 daily staan, maar is dat als DPC zijnde nu werkelijk interessant?

sorry, voor fr ogr leden, maar denk is aan de gauntlet bij ars op eccp...

resume.........

DPC op 1 en daarna weer ieder voor zich op zijn eigen project

Verwijderd

|:(

Niet weer... (No offence, maar ik word er een beetje moe van... :z)

• DPCquatar
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 01:50:
|:(

Niet weer... (No offence, maar ik word er een beetje moe van... :z)
Ik sta open voor andere/betere opties.
Zie eerdere post, waarom heeft ars gewonnen bij eccp? spaarders (zucht) niet meegerekend.
Wordt het niet is tijd dat we werkelijk als team gaan functioneren?

Als er een MF georganiseerd wordt kan het wel, dus waarom voor nr 1 WW niet?

Verwijderd

Als we dat gaan doen houden we weinig team over ben ik bang...

Laat iedereen doen waar die lol in heeft! Volgens mij is dat rule#1 voor mensen die meedoen met DC projecten.

Net of je same-level-collega jou probeert op te dragen de pot te gaan schrobben; dat pik je toch ook niet?

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Idd, iedereen zelf weten, maar er kan wel af en toe een voorstel komen als een project voor korte tijd meer power nodig heeft. Dit hoeft dan natuurlijk niet als 1 switchend team, maar als individu kan het ook.

Juist

Verwijderd

Als blijkt dat je van project moet switchen om beter overall te scoren dan klopt de berekening gewoon niet. Vergeet niet dat de berekeningen van Ars (waarschijnlijk) enigszins vertekend zijn in hun voordeel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 08:53:
Als blijkt dat je van project moet switchen om beter overall te scoren dan klopt de berekening gewoon niet. Vergeet niet dat de berekeningen van Ars (waarschijnlijk) enigszins vertekend zijn in hun voordeel.
Die site is van MereMortal en dat is een TA lid dus valt wel mee, het is wel zo dat MUON en NEO er niet bijstaan waar DPC aardig scoort.

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

leothart schreef op 12 November 2002 @ 01:57:
Zie eerdere post, waarom heeft ars gewonnen bij eccp? spaarders (zucht) niet meegerekend.

*zucht*

Steeds weer dat gezeur over ECCp.

Wat daar fout ging; een clubje newby users die de sfeer een beetje verziekten waardoor er tijdelijk geen sprake kon zijn van enig beleid binnen het team. Dit had onder andere tot gevolg dat reclame acties werden uitgesteld om nieuwe leden niet gelijk in een ruziende omgeving te plaatsen.

('t zijn wel elke keer dezelfde die erover zeuren volgens mij :? )

• DPCquatar
KoW schreef op 12 november 2002 @ 09:14:

[...]

*zucht*

Steeds weer dat gezeur over ECCp.

Wat daar fout ging; een clubje newby users die de sfeer een beetje verziekten waardoor er tijdelijk geen sprake kon zijn van enig beleid binnen het team. Dit had onder andere tot gevolg dat reclame acties werden uitgesteld om nieuwe leden niet gelijk in een ruziende omgeving te plaatsen.

('t zijn wel elke keer dezelfde die erover zeuren volgens mij :? )
Sorry, was niet als zeuren bedoeld.

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 14:00
Ik zou zeggen: join Team_Switch (dat zeg ik als buitenstaander van team_switch) want die fietsen elk project langs waar nog hulp nodig is. Dus...

Verwijderd

Idd... momenteel zitten we dus bij TSC, en het maakt uit. DPC schiet als een speer omhoog... Dit zal ook zeker wel zijn invloed hebben op die DCI rankings.

Trouwens, die rankings zijn wel leuk, maar ook niet echt eerlijk en representatief, dus trek je er niet al te veel van aan dat we derde staan daar. TA staat eigenlijk alleen maar boven ons omdat OGR-24 nog meegeteld wordt.

Maar goed, als je zin hebt dan kom je maar eens langs op ons forum... (zie sig).. En zo niet, dan niet...

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ik sluit me volledig aan bij Thijsje, als je wilt dat er een groter Switch-team komt moet je mensen assimileren voor Team Switch.

Zo simpel is dat, hoe groter Team Switch wordt, hoe meer invloed wij op elk project kunnen hebben en dus ook (wat voor jou belangrijk is ofzo) op #1 komen!!

Leo: er is al een Team Switch, als jij een groot Team Switch wilt hebben, dan is de oplossing duidelijk!

Verwijderd

ik denk zonder dat ik alle opmerkingen gelezen heb dat ik ook wel leuk zou vinden om dpc op 1 te krijgen wereldwijd, maar dan moet je de kracht weghalen op punten waar een plek veilig is, en niet gestegen kan worden(ogr) en die plaatsen op plekken waar makkelijk en snel groei kan worden bewerkstelligt, of om mega veel plaatsen verlies tegen te gaan. dan wil het lukken, en om die reden doet switch naar mijn mening niet mee...

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

(Naar oud hollandse gezegde mbt het milieu)

Verbeter de positie van DPC, begin bij jezelf.

Luister naar Thijsje en my dus

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• gp500
  • Niet online
een team als switch zal naar bekend en nood groeien.
hoop dat het nooit opgeheven wordt want het idee is gewoon NOBEL.

hoe heette dat andere team toen iets met een X :)

• My
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ik ben blij dat er mensen zijn die Team Switch nobel vinden... dat doet me goed!

[My snuffelt rond]
Het vorige team dat 'switchend' was heete DPC-flex

Het was dus idd iets met een X ;)

• Xaverius
  • Laatst online: 20:18

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Het is een mooie gedachte dat sommige alleen voor een overall-project bezig zijn maar ik doe gewoon een project waar ik interesse in heb. Niemand hoeft tegen mij te zeggen wat ik beter kan gaan doen omdat we dat misschien een plekje stijgen in de worldranking.

Volgens mij zullen dit soort discussies eerder een averechts effect hebben.

"just my 2 cents" ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52
Xaverius schreef op 12 november 2002 @ 20:33:
... Niemand hoeft tegen mij te zeggen wat ik beter kan gaan doen omdat we dat misschien een plekje stijgen in de worldranking...
Sorry maar ik wil dit puntje dus echt even uit de wereld helpen :( . Het is Bij Team Switch nog nooit gebeurd dat iemand zegt welk project er gedaan wordt. Er wordt altijd netjes een poll gemaakt met alle mogelijke projecten en daar wordt op gestemd. Dus iedereen heeft even veel inbreng in het project wat gedaan wordt. Sterker nog er wordt ook nog een poll gemaakt tot welk punt we bij een project blijven. Als je het niet gelooft mag je zelf kijken op ons forum www.teamswitch.org

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Eigenlijk zou er een verbod moeten komen op dit soort draadjes :) Elke maand is er wel weer eentje, en elke keer staat er weer precies hetzelfde.
* MM is het met floppus eens

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
leothart schreef op 12 November 2002 @ 00:54:
Volgens de world ranking :( staat de D P C maar derde.
Waar kan ik die ranking vinden?

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

...en wie bepaald dan wanneer er 'geswitched' wordt naar een ander team ??
...en wie bepaald dan wanneer er 'extra kracht' nodig is bij een ander project ??
(ja ik zag: poll methode... en als iemand daar dan geen zin in heeft?)

Nee... laat mij maar zelf bepalen waar ik mijn koetjes laat grazen... ik wil er ook een doel mee bereiken / het nut van inzien... niet ieder project is, mijn inziens, even nuttig O-)

Als iemand mee wil switchen... prima... indien niet... ook prima :)

[ Voor 0% gewijzigd door MetalRush op 12-11-2002 22:50 . Reden: aanvulling... ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Verwijderd

m.m schreef op 12 November 2002 @ 20:52:
Eigenlijk zou er een verbod moeten komen op dit soort draadjes :) Elke maand is er wel weer eentje, en elke keer staat er weer precies hetzelfde.
/me is het met floppus eens
Blijkbaar is er veel behoefte om hierover te praten... :+

/me is het trouwens ook met m.m en floppus eens :Y)

Je kunt niet alle DPC'ers opdragen een project te doen, omdat een select groepje vindt dat dit nodig is... dat werkt gewoon niet.

De personen die vinden dat er krachtig orgaan nodig is om hulpbehoevende projecten uit de nood te helpen, kunnen zich verenigen :+

Om deze reden ben ikzelf ook dit team gejoined. Helaas zijn we nog niet groot genoeg (ongeveer 20 Ghz in totaal) om een groot verschil te maken bij de wat grotere projecten, maar bij de kleintjes doen we het best aardig :+ We groeien nog steeds, dus ik blijf hopen dat we in de toekomst ooit in staat zullen zijn om ook bij deze grote projecten een wereld van verschil te kunnen maken, als daar hulp nodig is..

Verwijderd

MetalRush schreef op 12 november 2002 @ 22:48:
...en wie bepaald dan wanneer er 'geswitched' wordt naar een ander team ??
...en wie bepaald dan wanneer er 'extra kracht' nodig is bij een ander project ??
(ja ik zag: poll methode... en als iemand daar dan geen zin in heeft?)

Nee... laat mij maar zelf bepalen waar ik mijn koetjes laat grazen... ik wil er ook een doel mee bereiken / het nut van inzien... niet ieder project is, mijn inziens, even nuttig O-)

Als iemand mee wil switchen... prima... indien niet... ook prima :)
Daar heb je inderdaad de aard van het hele probleem te pakken. Als DPC alleen maar projecten als RC5 en ECCp deed, hadden we dit probleem niet :+ Dan was er geen sprake geweest van nuttige en minder nuttige projecten.

Als je alleen voor de geneeskunde of aan medicijnen wilt crunshen, moet je inderdaan niet meedoen aan een Switch team. Maar degenen die daar wel aan meedoen, zijn vaak de statsverslaafden die DPC overal op nummer 1 willen zien! Ongeacht de aard van het project!

Nartuurlijk hebben we wel een mening en een voorkeur, maar die is ondergeschikt aan het uiteindelijke doel! Die beslissing neem je in feite zodra je joined >:)

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-04 10:12
Zo'n Switch Team ... GOED IDEE ;) ... gelukkig had ik dat idee begin augustus :) ... en lucky me kreeg een leuk teampje van de grond :) ... Er zijn vrij duidelijke afspraken in het team van hoe volgende projecten gekozen worden enz. Daarom blijft tot op heden iedereen eigenlijk (op 1tje na, die joinde ons voor een enkel project) ...
Maar als je dus een soort groot switch team wilt hebben moet je gewoon bij ons komen en proberen wat mensen mee te krijgen :) ... we gaan richting de grote teams ... bij distributed Folding hadden we sommige dagen 1/3 van de totale output op zo'n dag. Maar bij grote projecten zal dit zeker niet lukken. Maar met andere mensen hun steun :D .......

• Witlof
  • Laatst online: 20:26
Ik zat er laatst aan te denken om mijn PC's mee te swichen met team switch alleen dan wel onder onze eigen subteamnaam. Hierdoor help ik ons subteam in meerdere projecten en DPC naar de top samen met Team Switch.
Helaas wil ik hiervoor wel eerst mijn server(s) en andere PC's op orde hebben voordat ik ze allemaal switch wat nog wel een paar weken zal duren helaas. Dit is misschien ook een idee voor andere?

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 12-11-2002 23:06 . Reden: misschien word ik wel een eigen switchteampje binnen mijn eigen subteam :D ]

Verwijderd

Djklungel ->

Hoe nobel bedoeld ook, dit is een klein beetje heleboel :{ subteam reclame

en da mag nie hè?... Nee hè? Nee... Neeneeneeneenee...
Hier valt maar één ding over te zeggen:... foei!

• DPCquatar
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 23:01:
Djklungel ->

Je mag de titel ook lezen als: team DPC for number 1 >:)

ps.
kan er niet is iemand meremortal een zetje geven... zodat NEO en MUON ook in de totaalscore opgenomen wordt.

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 23:01:
Djklungel ->

Helemaal mee eens :+

• DPCquatar
van welk team was jij ook alweer lid ?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:49
het mag wel iets minder met de subteamreclame in het vervolg. Heel veel minder. Daarom gaat dit draadje ook gewoon -dicht-.

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.