Toon posts:

[seti] w98se zeurt bij aflsuiten pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in mijn pogingen om nog meer pc's te infecten kwam ik een win98se pc tegen: fomat c, cleane windows erop en meteen setihide + commandline client laten draaien.

nu wilde ik eens rebooten en blijf de melding krijgen 'you must end this program first'. het gaat om seti.exe, _niet_ om setihide zelf dus.

heeft iemand hier een oplossing voor? het is namelijk vrij irritant als dit zo blijft :'(

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Eigenschappen seti.exe, tabblad extra, en daar vinkje weghalen voor Waarschuwen indien actief.

Juist

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 00:51:
in mijn pogingen om nog meer pc's te infecten kwam ik een win98se pc tegen: fomat c, cleane windows erop en meteen setihide + commandline client laten draaien.
offtopic:
Toch geen werkstation van een collega hoop ik ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
het kan aan mij liggen maar ik kan dat tabblad echt niet vinden bij de eigenschappen... kan ik het ergens anders ook nog fixen?

offtopic:
erger... van een klant :)

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

als je ff op deze pagina kijkt van seti@nl dan staat daar een kleine file om het probleem op te heffen. ( staat onder diversen, 1ste bestand) suc6 :)

Van klussen krijg je grijze haren

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Als je dit tabblad dus niet ziet moet je de client gewoon opstarten, dus zonder front-end. In deze bos-box zie je bovenin dan een rijtje met knoppen, hier staat ook een knop Eigenschappen. Deze moet je hebben, en dan naar het tabblad Extra. B)

Juist

Verwijderd

Topicstarter
thanks voor de oplossingen, dankzij jullie wederom een pc aan de seti :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

zullen je klanten leuk vinden.
des temeer bij seti je pc wel wat langzamer reageert,
minder dan tsc maar ik vind het op mijn p4 wel merkbaar.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik merk er hier helemaal niets van. eccp merkte ik wel, maar dan stond de priority ook op normal ( bij setihide stond hij dat ook trouwens, maar ook dan niets). D2OL merkte ik ook , maar dat kwam vooral door zijn grote geheugen gebruik.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 13 november 2002 @ 02:49:
zullen je klanten leuk vinden.
die klant vond het prima hoor... op die foutmelding na dan :)

en ik merk er trouwens ook niets van, photoshop/game/brand gewoon lekker door met seti. no problemo.
Pagina: 1