Verwijderd
Nee, je kunt het ook via het netwerk spelen hoor, of in je eentje in een veld rond gaan lopen. Dus het is niet ENKEL internet
als ik naar play cd ga krijg ik alleen online menu's te zien..
Verwijderd
Moet je BOTS downen , maar die zijn nie zo snugger :P[/quote]Bots?? :r:r:r
wel geinig om te zien als je 4 bots add in 1 team gaan ze met zun 4'en bij elkaar zitten en Campen maar !!
Verwijderd
Je kan wel "solo" spelen maar dan moet je bots downloaden (bv realbot: http://bot.counter-strike.net/realbot/ )
en dan LAN GAME maken en bots toevoegen.
Alleen hebben die bots IQ van -10000000 dus kan je beter gewoon op internet tegen mensen spelen
Bots zijn wel handig om te oefenen met mikken
Die bots campen niet.. zitten gewoon vast door hun mooie moderne superdeluxe navigatie systeem.
[GoT]Dutch Commando
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
en heeft iemand ervaring met firearms?
en tactical ops (UT) ik hoorde dat deze ut engine te snel is voor zo'n spel, dus cs is leuker, iig dat hoorde ik dan
"I sit in my room and imagine the future."
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verder is het niet mooi afgewerkt. De wapens zien er nogal plastic uit, hebben geen terugslag (of in elk geval ook niet realistisch) en de wapens verschillen ook niet echt. Leuk voor een zondagje dus.....<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> en tactical ops (UT) ik hoorde dat deze ut engine te snel is voor zo'n spel, dus cs is leuker, iig dat hoorde ik dan [/quote]
Ik heb zelf een keer iets CS-achtigs gespeeld in UT, wat het precies was ik niet meer. In elk geval vond ik er niet veel aan, de combinatie CS in UT kan gewoon niet, UT is te snel en vooral actie, CS is taktiek.
Het beste kun je gewoon zelf ff kijken of je het leuk vind...
Verwijderd
Die rushen tenminste altijd...
En daar leer ik ook wat van...
Je kunt ze natuurlijk altijd voor de gek houden door ze skill 1 te geven en dan achter een kist te gaan campen met Para....
Dan kun je 1 vs 18 winnen...
Ik speel meestal 1 vs 8 met iedereen skill 100...
Verwijderd
**Die snipen met pistooljes (no kidding)**
maar die knal je gemakkelijk af met awp.
de_jeepathon2k is daar heel geschikt voor
BTW: niet meer dan 1 bot soort op je comp zetten anders gaat je CS vaag doen
Heb ik ervaring mee
Wat je ook doet.. hoe je 't ook doet.. de kans dat je een bot verslaat in close combat is 1 op de 10000.
*Tenzij je ze verrast*
maar als je ze 1 x raakt met geweer draaien ze al bij en knalle je kop er (ALTIJD!!!) af.
Daarom is awp wel leuk.. 1 schot 1 kill
Kunnen ze draaien wat ze willen maar als ghost heb je der niet veel meer aan
[GoT]Dutch Commando
Verwijderd
maar als je ze 1 x raakt met geweer draaien ze al bij en knalle je kop er (ALTIJD!!!) af.
Maar daar wen je aan...
Snipen is natuurlijk simpel tegen ventjes die stil gaan staan als ze je zien...
Je moet die ventjes gebruiken om tegen te rushen... Daar krijg je skills van...
Verwijderd
RealCS botjes draaien 180 graden in 0,001 miliseconde..als je ze schiet.
Meestal krijgen ze idd de kans niet om te draaien; gaat moeilijk zonder hoofd
Maar er zijn nog steeds geen bots waarvan ik denk.. "Had ik die maar op me comp staan"
RealCS botjes zijn dus vrij leuk om te knalle met awp.
De_jeepathon2k
Terrorist:
[GoT]Dutch Commando 132 / 9 .
Hoogste score van bot: 12 / 28.
Die 9 is dus van de keren dat ik probeerde te rushe ofzo tegen RealCS botje.
DC
Verwijderd
Nu speel ik geen counter strike meer want het lijkt meer op cheater strike als ze op je dikke teen schieten hebben ze een headshot ja heel leuk ik wacht wel op een nieuwe versie van counter op team fortress
Verwijderd
Zo erg is het toch nietOp maandag 18 juni 2001 13:29 schreef kroot het volgende:
Ik heb veel counter gespeeld en mijn favourite maps waren. Siege, vegas en Dust.
Nu speel ik geen counter strike meer want het lijkt meer op cheater strike als ze op je dikke teen schieten hebben ze een headshot ja heel leuk ik wacht wel op een nieuwe versie van counter op team fortress
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
wazda
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Hoef je ons toch niet mee lastig te vallen. Ik vind CS een top spel en wil er niet eens over in discssie gaan. Ga dan lekker wat anders splen ofzow. Sjees.
Verwijderd
Dat komt bekend voor... OW JA!! dat zei ik nog ergens...Op maandag 25 juni 2001 23:58 schreef Paestero het volgende:
![]()
Is het nationale "oude topics omhoog haal" week
![]()
![]()
naja.. niet echt zo... maar zo ong wel..