[CS] WWCL Gebruik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:28
WWCL is een metamod plugin die de config's van spelers op een server controleert. Als de config van de spelers niet overeenkomt met de wwcl config worden de spelers gekicked met vermelding van de gevonden fout (lees: er is geen overeenkomst tussen jou config en die van wwcl).

Ik ben zelf ook even aan de pruts geweest met de plugin toen er wat mensen aan het trainen waren op m'n clanserver. Dingetje netjes geinstalleerd, server restart en hij doet ut. Alleen werd iedereen constant gekicked door de wwcl plugin omdat de config's niet klopten. Bij mezelf gebeurde het ook, terwijl ik niet echt veel hax heb ofzo. Ik heb 'm maar weer uitgezet dus.

Op lans worden deze dingen al veel gebruikt (tenminste op aol was 't overal zo), alleen zie ik ze nog niet echt op warservers rondlopen. Nu is mijn vraag dan ook of er mensen zijn die de plugin op hun (clan)server hebben draaien.

Zelf denk ik dat er maar weinig zijn die de wwcl plugin hebben draaien op de server, omdat dan zeker mensen worden gekicked en dat je dan veel gezeik krijgt van de tegenstander die hier niet op voorbereid is. Wat ik me wel in kan beelden is dat sommige mensen een aangepaste versie van wwcl draaien hebben, dus dat de plugin maar op 10 instellingen controleert en niet die hele mikmak. Dit is dus allemaal mogelijk door een configje te veranderen. Iest wat je hier gemakkelijk mee kunt uitbannen is a3d uitzetten. Dit is iets waar ik vooral na zondag over zit te tobben, na een war tegen a3d lamertjes.

Nog iets. Op clanbase kun je nu sinds een tijdje wwcl aanvinken bij de rules. Welke instellingen van wwcl moeten dan gebruikt worden? De standaard instellingen of zijn er speciale cb instellingen. Ik denk namelijk dat wanneer je de standaar instellingen gaat gebruiken het vaak gaat uitlopen op een forfeith, of erger nog een conflict.

Heel veel vragen, graag antwoord/discussie.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Ask vanavond maar ff aan me in #sng.crew op quakenet Dan zal ik je een CPL settings WWCL config geven. Alle topclans spelen in principe aan de hand van de CPL settings. Als je je WWCL daarop insteld zit je iig goed. Ik zal je ook gelijk mijn CPL config geven zodat je een voorbeeldje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ok ty :D

Ik heb zonet wwcl ingesteld op a3d only. En het werkt gewoon. Ik kom vanaaf wel ff in je irc. Ik zit er nu zelfs al ;)

Ik hoor trouwens ook van heel veel gasten dat die cpl config zuigt. Waarom weet ik eigenlijk niet.

Over wwcl nog even. Als de halve andere clan wordt gekicked omdat hun settings niet kloppen, wat gebeurt er dan? Forfeit ofzo?

[ Voor 0% gewijzigd door kramon op 12-11-2002 10:51 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
Als je WWCL in je rules op CB hebt wel :p Maar waarschijnlijk passen ze hun config wel even aan :p Gezien je bij een kick gelijk de melding krijgt welke setting niet goed is.

En de CPL config zuigt niet, deze is gewoon standaard. De enige dingen die veranderen zijn je netcode settings. Het is dus veel eerlijker.

Ik heb vroeger ontzettend veel getweaked aan mijn config dus ik spreek uit ervaring. Mijn config was 11 KB tegenover de 2 KB van een standaard config :p

Tegenwoordig wordt WWCL bij alle grote tournooien gebruikt en de meeste serieuze CS clans hebben het al op hun server staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

n0kn0k is een notoire cheater! Is bij ons ook al menigmaal gekicked! :evil

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat als deze standaard op de meeste servers wordt gezet, het aantal cheaters vet gaat dalen. En wie wil dat nou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmm kan dat WWCL niet gewoon je config aanpassen met de goede instellingen en nog wel je eigen controlls en dat hij een backup maakt van je originele config.cfg, moet toch makkelijk te doen zijn.

Ik vind WWCL wel roelen, tot zover weet ik niet of we er echt mee spelen maar volgensmij wel, rentone servers hadden het er al opgezet volgensmij. Iig a3d lamers enzo en al die andere tweaks zijn niet eerlijk. Iedereen moet met zelfde instellingen spelen, wel zo eerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
wwcl fokt je hitboxes, daarom spelen wij de laatste tijd zonder wwcl tegen clans die we wel vertrouwen. Als we belangrijke match hebben tegen gasten die we niet vertrouwen doen we wwcl gewoon ff aan, np.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Het zal wel een hele toer worden om m'n hele clan aan die cpl te krijgen ;) Maar ik ga het zeker proberen. Maar als je bij cb wwcl aanvinkt en wwcl met cpl settings draait ben je dan wel legaal bezig volgens cb? Of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
KRaMoN schreef op 12 november 2002 @ 00:41:
Iest wat je hier gemakkelijk mee kunt uitbannen is a3d uitzetten. Dit is iets waar ik vooral na zondag over zit te tobben, na een war tegen a3d lamertjes.
m.a.w. jij bent gewoon te dom om je walk button te gebruiken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Novah schreef op 12 november 2002 @ 13:06:
Hmm kan dat WWCL niet gewoon je config aanpassen met de goede instellingen en nog wel je eigen controlls en dat hij een backup maakt van je originele config.cfg, moet toch makkelijk te doen zijn.

Ik vind WWCL wel roelen, tot zover weet ik niet of we er echt mee spelen maar volgensmij wel, rentone servers hadden het er al opgezet volgensmij. Iig a3d lamers enzo en al die andere tweaks zijn niet eerlijk. Iedereen moet met zelfde instellingen spelen, wel zo eerlijk :)
jep, iedereen moet met 56k, 14 inch monitor en 8mb vga kaartje spelen, dan is iig iedereen gelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
CU2morO schreef op 12 November 2002 @ 13:39:
[...]

jep, iedereen moet met 56k, 14 inch monitor en 8mb vga kaartje spelen, dan is iig iedereen gelijk |:(
Dit slaat echt helemaal nergens op. Iedere serieuze gamer heeft tegenwoordig wel een PC die 100 fps kan halen met Half-life based games. De engine is al 4 jaar oud!!

Enne Radkill aap ga met je neg0r spelen!!! Pas maar op anders upload ik geen games meer op jullie ftp :p O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
CU2morO schreef op 12 November 2002 @ 13:38:
[...]

m.a.w. jij bent gewoon te dom om je walk button te gebruiken? :X
Zo erg is 't met mij nou ook weer niet gesteld hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
sorry, liet me ff gaan ;)

maar ik vind het zo'n onzin om a3d als voordeel te bestempelen terwijl je met adsl over 56k nog meer voordeel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
CU2morO schreef op 12 november 2002 @ 14:20:
sorry, liet me ff gaan ;)

maar ik vind het zo'n onzin om a3d als voordeel te bestempelen terwijl je met adsl over 56k nog meer voordeel heb
a3d is een enorm voordeel. Ik kan het weten, heb het zelf gehad. a3d is gewoon een bugexploit van de HL engine. Het is de fout van Valve dat ze deze optie niet hardcoden op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
met adsl heb je echt niet meer voordeel over 56k als met a3d over niet a3d :) ik weet niet waarom je dat soort vergelijkingen maakt :)

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Net alsof er nog diehard cs spelers zijn die 56k gebruiken. Ja ze zullen er vast wel zijn, maar weinig. A3D is gewoon niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

:S was a3d??

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Een soort 3d geluid, in cs kan je in samenwerking met een dikke config (:)) veel meer horen dan de normale eax gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
normaal gebruik je ook geen eax...

en a3d vinnik niet onder bugexploit vallen... et is der nu eenmaal ingecode... en als je het niet leuk vind als je tegenstander a3d gebruikt, koop een a3d kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a3d is duurder dan je standaard sb live 1024 maar je hebt er wel voordeel bij
alle echt goeie cs spelers hebben ze durf ik te wedden

maarja sommige zullen wel weer van niet zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
KeRsTmAnNeKe schreef op 12 november 2002 @ 20:35:
normaal gebruik je ook geen eax...

en a3d vinnik niet onder bugexploit vallen... et is der nu eenmaal ingecode... en als je het niet leuk vind als je tegenstander a3d gebruikt, koop een a3d kaart!
en daar zit het probleem nou net. de enige kaart die a3d 2.0 van HL volledig ondersteund (dus dan niet die terratec emulatie rommel) is de aureal vortex 2. en laat het nu net zo zijn dat DIE kaarten niet meer gemaakt worden vanwege aureal's faillisement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

dit valt echt wel mee hoor, dit baseer je zeker alleen op die rx filmpjes ? of ben jij er zo 1 die als hij een keer geen headshot schiet meteen gaat gillen WWCL SUX blaat blaat regt nix blaat blaat :) ;)

Under Construction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

lol, meeste topclans zijn hun a3d kaarten aan het verkopen :P
CPL, WCG etc. mag er niet mee gespeeld worden.
En alle wannebe progamers zijn ze nu allemaal aan het kopen. Ik hoef het niet, speel nu al 1,5 tot 2 jaar zonder, dan kan ik de rest ook wel zonder. Als je gewoon koptelefoon op je kop zet, alle 3dsound uit (in mijn geval) dan hoor je net zo goed waar iemand vandaan komt, alleen de afstand dat je hem hoort is wat korter, maar nog steeds ver genoeg weg om je voor te bereiden.

Ow en over WWCL, mwa, of het waar is van de hitboxes weet ik niet :P, want naar mijn mening beinvloeden al die kut plugins mijn spel :P, behalve statsme want das l337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik heb wwcl nu draaien met cpl settings en het draait gewoon perfect. Laat ze nu maar komen met a3d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
rx filmpies? alsof ik iets zou geloven ofzo omdat rx het doet, please :)

Nee maar de makers van wwcl hebben het zelfs toegegeven, dus wie ben ik om het niet te geloven, en ten tweede speelde ik gewoon default.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

RoVe schreef op 13 november 2002 @ 01:25:

Nee maar de makers van wwcl hebben het zelfs toegegeven, dus wie ben ik om het niet te geloven, en ten tweede speelde ik gewoon default.
uh, dat waren filmpjes die op de rx site stonden die een of andere progamer in zweden ofzo had gemaakt. een aimbot met wwcl, en zonder. Met wwcl geen enkele headdie en zonder wwcl wel, maarja dat laatste wist ik niet dan zal het wel zo zijn :). Maar ik merk het niet. (ik speel ook default btw) :)

Under Construction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Het is idd waar dat wwcl sommige configs verneukt, maar dat zijn alleen de wat meer getweakte configs. Ik zelf heb nergens last van en alles is nog hetzelfde, zo op het eerste gezicht.

Op gamecity.nl zijn we nu ook bezig met wwcl erop zetten, zo krijg je weer wat minder frustraties, omdat er bijv. geen a3d lamertjes meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
KRaMoN schreef op 12 november 2002 @ 23:39:
Ik heb wwcl nu draaien met cpl settings en het draait gewoon perfect. Laat ze nu maar komen met a3d ;)
Hehe was simpel toch :)
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 20:41:
a3d is duurder dan je standaard sb live 1024 maar je hebt er wel voordeel bij
alle echt goeie cs spelers hebben ze durf ik te wedden

maarja sommige zullen wel weer van niet zeggen ;)
LoL not dus, a3d soundcards zijn op alle serieuze toernooien verboden. Alle "goeie" spelers hebben hun a3d kaarten al lang verkocht, gezien ze op die toernooien moeten spelen. Ik heb mijne in de pc van me zusje gestopt :p De laatste LAN die ik speelde met a3d was denk ik een jaar geleden op een Best of Benelux qualifier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
RoVe schreef op 13 November 2002 @ 01:25:

Dat was een filmpje over de effecten van WWCL. Het kwam dacht ik van Sogamed af. Toch speel ik liever met wwcl als zonder.
Pagina: 1