Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

stille enermax voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pc maakt nogal veel geluid.. heb een zalman 6000 die is aardig stil.. maar de standaard a-open voeding is nogal lawaaierig.. ik wil deze vervangen door een enermax.
Maar ja daar heb je een hoop verschillende van.. ik had een tijdje terug op een duitse site een enermax voeding gezien, die door hun zelf aangepast was, papst fan erin enzo.. waar kan ik die krijgen ?
Ik zoek gewoon een stille enermax.. wie kan me raad geven.
Ik heb met de search op "stille psu" gezocht, maar zijn veelal oude topics.

Verwijderd

tsja ik wil zelf ook een nieuwe voeding

goed topic dit want dat vraag ik me ook af

maar ik denk als een modje dit ziet dat er een slotje op dit topic komt en er word verwezen naar de Search :(

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Heb zelf ook een Enermax gekocht vorige week. 8cm achterin en 9cm onderin. Het is zo'n regelbare met active PFC (tegen schommelingen in spanning). Ding is regelbaar qua lawaai. Kostte 79 euro bij Alternate.

In combinatie met mijn Zalman 6000 een aardig stille oplossing.

Deze dus: EG - 365 AX-VE (G) FMA (353W). Een 300W schijnt ook goed genoeg te zijn omdat die voedingen zo verdraaide goed zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/prodpic/200x200/t/tzxz31.jpg

specs | 3360wP met SE3000

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

er zijn dan ook topics en topics over volgeschreven die je met wat inzet gewoon prima terug kan lezen:
[rml][ oc] 550Watt PSU voor 59 Euro ???[/rml]

Waarom moet zo'n vraag dan herhaald worden, als zulke info al ruimschoots beschikbaar is. Daarmee jaag je vaste bezoekers weg en haal je het niveau omlaag waardoor er minder en minder info beschikbaar komt. Oppertunistisch...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb me een paar dagen geleden wezenloos gezocht naar een duidelijke handleiding of reviews over voedingen.
De informatie is er wel maar, zeer verspreid over het net.

Uiteindelijke las ik hier (waar anders ;) ) de gouden tip over voedingen:
Let vooral op het aantal amperes wat een voeding op een bepaalde lijn geeft.
De +12V en de +5V lijnen zijn het belangrijkst. Nu kun je voedingen dus onderling met elkaar gaan vergelijken.

Ik kwam uiteindelijk terecht bij de Chieftec 340W gekocht bij perfect systems voor 44 euro.
Deze heeft:
15Ampere op de +12V lijn
30A +5V
28A +3.3V

Daar komt bij dat deze voeding ook erg stil is. Mocht het nu nog niet stil genoeg zijn dan kun je altijd de fan in je voeding gaan modden of vervangen.
Mijn advies is dan ook kijk eerst naar de voeding capaciteiten van de PSU en pas daarna naar het geluid dat de PSU maakt. Succes.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zie JvS' reply, beter zoeken. En het internet is groter dan alleen maar GoT. Zoeken met Google, etc?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.