/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Waarom zou je cas2 geheugen in je laptop willen? Ik heb nog geen bios gezien waar je het bij in kunt stellen iig
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nu ja, ik wil mn geheugen upgraden, en als ik het toch doe wil ik graag cas2. Wat extra performance is nooit weg natuurlijk..
Yep het bestaad!, klik hier voor de website van dane-elec.
Hij leest het toch uit de spd van de dimm en afhankelijk wat daar staat zal ie daar op lopen hoor...Moartn schreef op 12 november 2002 @ 00:44:
Waarom zou je cas2 geheugen in je laptop willen? Ik heb nog geen bios gezien waar je het bij in kunt stellen iig
dane-elec had ik al gezien, maar let ff goed op :
Specificaties:
Voltage:
Type:
Snelheid:
MHz:
Pins:
Capaciteiten:
SoDimm SDram
3,3 V
Non-ECC
7,5/8/10NS CL2/3
133/100/66 MHz
144
64/128/256/512
(even geen zin er ene mooi tabelletje van te maken)
AL DIE SPECIFICATIES STAAN DOOR ELKAAR! wat is het nou? pc66 met cl2 heb ik zekers gezien, maar ik heb bij geen inkele inet shop de combo pc133-222 gezien!
Dus, welk typenummer moet ik dan pcies hebben?
Specificaties:
Voltage:
Type:
Snelheid:
MHz:
Pins:
Capaciteiten:
SoDimm SDram
3,3 V
Non-ECC
7,5/8/10NS CL2/3
133/100/66 MHz
144
64/128/256/512
(even geen zin er ene mooi tabelletje van te maken)
AL DIE SPECIFICATIES STAAN DOOR ELKAAR! wat is het nou? pc66 met cl2 heb ik zekers gezien, maar ik heb bij geen inkele inet shop de combo pc133-222 gezien!
Hmm, ik denk dat deze alsnog 333 zijn aangezien het 7,5ns is.WVL_KsZeN schreef op 12 november 2002 @ 13:43:
dane-elec had ik al gezien, maar let ff goed op :
AL DIE SPECIFICATIES STAAN DOOR ELKAAR! wat is het nou? pc66 met cl2 heb ik zekers gezien, maar ik heb bij geen inkele inet shop de combo pc133-222 gezien!Dus, welk typenummer moet ik dan pcies hebben?
het geheugen wat in de laptop zelf zit gebakken (moederbord )is bijna altijd cas3(goedkoper) en de winst van cas 3 - 2 is niet echt merkbaar zeker niet bij een laptop
waarbij je meetal toch geen geheugen intensieve programma's draait(games)
waarbij je meetal toch geen geheugen intensieve programma's draait(games)
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
er is geen geheugen meegebakken op mn lappie. Er kunnen (en zitten) 2 SO-dimms in, die allebei verwijderd kunnen worden.
Pagina: 1