Na installatie van xp sp1 kan ik xp niet meer opstarten...krijg PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA foutmelding...Navraag leverancier....alles opnieuw installeren...wat kan er aan de hand zijn...kan nog wel in veilige modus komen met netwerkverbindingen...wie helpt?
[google=PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA] al geprobeerd 
Bovendien voldoet je topic niet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Bovendien voldoet je topic niet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
nee leverancier zegt dat fout vaker voorkomt en niet is op te lossen...jullie zijn mijn laatste hoop
Dan heb ik 2 tips voor je:
1. Verander van leverancier, dit is wel op te lossen.
2. Ga toch eens in Google kijken, of duik de Microsoft Knowledge Base in.
Bovendien is dit vaker behandeld, met bovenstaande hints moet je er best uitkomen
Mocht je er echt niet uitkomen, open dan een nieuw topic, vermeld wat je zelf al gedaan hebt, en verzin een titel die voldoet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Ik zie dat je vrij nieuw bent op GoT, ik raad je aan eerst even de FAQ door te nemen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), alvorens verder te posten. Staan een hoop nuttige tips in
1. Verander van leverancier, dit is wel op te lossen.
2. Ga toch eens in Google kijken, of duik de Microsoft Knowledge Base in.
Bovendien is dit vaker behandeld, met bovenstaande hints moet je er best uitkomen
Mocht je er echt niet uitkomen, open dan een nieuw topic, vermeld wat je zelf al gedaan hebt, en verzin een titel die voldoet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Ik zie dat je vrij nieuw bent op GoT, ik raad je aan eerst even de FAQ door te nemen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), alvorens verder te posten. Staan een hoop nuttige tips in
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()