Toon posts:

xp problemen met opstarten en downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer start dan krijg ik bij welkom een venster waarin staat:
Windows kan het gebruikersprofiel niet laden, maar heeft de aanmelding voortgezet met het standaardprofiel van dit systeem
Detail: onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.

en dan staat er dus niks meer op mijn bureaublad.

ook kan ik niet meer downloaden het maakt niet uit via welke inbelverbinding ik het doe en van welke site hij wil gewoon niks downloaden. Surfen gaat wel maar dan houdt het ook op.
Wat is er aan de hand, kan het een virus zijn of is het xp

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat je schijf gewoon een beetje vol zit, of dat je geen rechten hebt op je schijf. Wat voor filesystem heb je op je schijf? Hoeveel schijfruimte heb je vrij?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Heb op c: 3 gig vrij
op d: 450 mb
op e: 10 gig
op f: 10 gig
alles fat32

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ben je administrator onder xp. Zoja, scandisk draaien en kijken waar hij je profiles opslaat.
Zonee, staan er quota's aan( kan dit onder fat32???) en kijken of je profiles nog wel dezelfde naam hebben.

Netwerkomgeving??? Staan je profiles niet op een netwerkschijf???

Als niks helpt nieuwe gebruiker aanmaken en als admin alles wat in profiles\user1 staat kopieren naar profiles\user2. Met overschrijven en daarna inloggen als user2.

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op 12 November 2002 @ 00:19:

Als niks helpt nieuwe gebruiker aanmaken en als admin alles wat in profiles\user1 staat kopieren naar profiles\user2. Met overschrijven en daarna inloggen als user2.
Als ik dat doe dan moet ik de helft van mijn programma`s weer opnieuw installeren en daar heb ik eigenlijk weinig zin in, moet ik ook alle instellingen bij de programma`s weer goed zetten en dat is dus niet helemaal de bedoeling
Ik kan niet kiezen of ik als administrator wil inloggen of niet er is maar 1 keus.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 00:27:
Als ik dat doe dan moet ik de helft van mijn programma`s weer opnieuw installeren en daar heb ik eigenlijk weinig zin in,
Nee, dat is in verreweg de meeste gevallen niet zo.
moet ik ook alle instellingen bij de programma`s weer goed zetten en dat is dus niet helemaal de bedoeling
Persoonlijke instellingen zijn user-gebonden idd, HKEY_CURRENT_USER is er niet voor niks op een multi-user NT systeem.
Ik kan niet kiezen of ik als administrator wil inloggen of niet er is maar 1 keus.
dan maak je een user aan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 00:27:
[...]

Als ik dat doe dan moet ik de helft van mijn programma`s weer opnieuw installeren en daar heb ik eigenlijk weinig zin in, moet ik ook alle instellingen bij de programma`s weer goed zetten en dat is dus niet helemaal de bedoeling
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en let dan op de Kopje Openingspost

Op dit moment missen de users op Gathering of Tweakers wat noodzakelijke info :?
Je geeft een schijfindeling met ruimte vrij, maar we missen oa op welke schijf je XP hebt draaien :?

- Ga je harde schijf eens opruimen, check IE temporary settings en ruim dat op, en pas de settings aan, en zet die waardes lager (heb hem hier op 10mb IE staan). Schijfopruiming middels properties van je harddisk en klik op disk cleanup.
Check dat ook voor de andere users, zie documents and settings (hier oa C:\Documents and Settings\riemer\Local Settings

- verwijders als het niet anders kan, je restore points (kan zo 2gb schelen)

- als je voldoende geheugen hebt: geef de pagefile minder geheugen.

Bovenal: de users hebben gewoon meer info nodig

suc6 met anwoorden :P :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1