Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ja sorry maar daar heb ik geen 250 cpm voor over. Kan het niet gratis ?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Ook slachtoffer geworden, het was op het nieuws, de consumenten bond is kwaad en vindt het ongepast
Ik had hem ook gehad, en ik ook vind het nogal ongepast.
Virussen? Scan ze hier!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 18:01 schreef victorvo het volgende:
Kreeg net een SMS van een of andere telefoonhoer achter een 0906 nummer, of ik haar ff wou bellen à 250cpm (18+).
1. Is dit legaal?
2. Hoe komen ze aan mijn nummer?
3. Waar halen ze het gore lef vandaan?
4. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze dit nooit meer flikken?[/quote]Antwoord:
1) Nee
2) Ze pakken gewoon een hele reeks nummers en zenden daarnaar het bericht dus bijv 06-250000 tot en met 062599999
3) Geld
4) Mobiel weg gooien
Mijn vraag
1) waarom sluit de PTT dit 0906 nummer niet meteen af?
Kreeg net een SMS van een of andere telefoonhoer achter een 0906 nummer, of ik haar ff wou bellen à 250cpm (18+).
1. Is dit legaal?
2. Hoe komen ze aan mijn nummer?
3. Waar halen ze het gore lef vandaan?
4. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze dit nooit meer flikken?[/quote]Antwoord:
1) Nee
2) Ze pakken gewoon een hele reeks nummers en zenden daarnaar het bericht dus bijv 06-250000 tot en met 062599999
3) Geld
4) Mobiel weg gooien
Mijn vraag
1) waarom sluit de PTT dit 0906 nummer niet meteen af?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mijn vraag
1) waarom sluit de PTT dit 0906 nummer niet meteen af?[/quote]De PTT krijgt daar ook weer zijn deel van de opbrengst van het nummer...(geld)
1) waarom sluit de PTT dit 0906 nummer niet meteen af?[/quote]De PTT krijgt daar ook weer zijn deel van de opbrengst van het nummer...(geld)
Pagina: 1