Toon posts:

Marantz receiver in Engeland gekocht: garantie in NL ?

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Marantz SR4200 receiver bij Richersounds (Engeland) gekocht, maar die blijkt nu een 'flaw' te hebben in de DTS-decoder....

Nu zou ik hem natuurlijk kunnen opsturen naar de UK, maar sneller/goedkoper zou het zijn als ik hem hier in NL zou kunnen laten repareren via een Marantz-dealer....

Marantz zelf besteedt reparaties uit en verwezen mij door naar een officiële Marantz reparateur, maar daar kan je als particulier helaas niet terecht.... Iemand hier met oplossingen voor mijn 'probleem' ?

Bij voorbaat dank...

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik heb kan je niet helpen met garantie...

Maar hoe bevalt ie voor de rest, hoe is het geluid?
Ik zit er zelf ook over te denken om een Marantz te kopen (sr4300).

Verwijderd

Probeer de Nederlandse Marantz importeur te vinden en te benaderen.
Veel kans dat ze je helpen. Ze zijn echt niet uit op 't onderuitkomen van garantiegevallen.
Iets heel anders maar in het geval van motorfietsen in het heel gebruikelijk dat een NL importeur de garantie voor zijn rekening neemt van bijvoorbeeld een 3 maanden oude Duitse import motor.
De importeur kan de boel ook weer verhalen op de fabriek. Het enigste wat het hem kost is de moeite
succes ermee

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
ik wil niet al te bijdehand doen, maar ik studeer rechten. Ik weet dat je officieel alleen recht op garantie hebt bij de winkel/persoon bij wie je de versterker hebt gekocht. (de fabriek zou dus zelfs ook moeilijk kunnen doen als ze dat willlen), maar zoals degene voor me zei, misschien dat je via Marantz NL kans hebt, anders moet ie gewoon terug. Jamma :(

Suc6 ermee

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Niet waar, binnen de EU heb je gewoon garantie. Marantz Nederland even bellen om het te bevestigen, ze moeten je gewoon garantie verlenen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• R-Jean
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
check ff www.marantz.nl, daar staat onder Information, Customer Support o.a. het volgende:
At Marantz we believe the service we offer to be as important as the products we produce. Therefore, it is our wish to offer our customers a true World Wide Guarantee

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
Waarom vraag je dat hier?

Als je het zeker wilt weten, bel je gewoon met marantz nederland.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.