Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ja, met behulp van een converterkaartje.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
wat voor een soort converterkaartje?
Voor een beetje knappe plaatjes.... 

oja..gekocht op de pcdumpdag voor 6 euro
* Gutteguttegut denkt dat ze op de hcc ook wel voor weinig te koop zullen zijn.

oja..gekocht op de pcdumpdag voor 6 euro
* Gutteguttegut denkt dat ze op de hcc ook wel voor weinig te koop zullen zijn.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Je kan natuurlijk ook zelf gaan solderen
Die dingen zijn helemaal niet zo moeilijk te maken, en om er nou 10 euro voor te gaan betalen.....
Die dingen zijn helemaal niet zo moeilijk te maken, en om er nou 10 euro voor te gaan betalen.....
Heb je ze eigenlijk ook voor vise versa (*omgekeerd* voor de leken
) Dat lijkt me een stuk goedkoper als je een nieuwe HD wilt halen
Het liefst dan eigenlijk ook met een kabeltje eraan, zodat je de HD naar de laptop neer kan leggen en niet dat je hem er zo krakkemikkig onder moet schuiven (ivm de fysieke instabiliteit vd laptop)
Het liefst dan eigenlijk ook met een kabeltje eraan, zodat je de HD naar de laptop neer kan leggen en niet dat je hem er zo krakkemikkig onder moet schuiven (ivm de fysieke instabiliteit vd laptop)
Nou, nu heb ik ff meer tijd om te typen.
Bedoeling is als volgt, de cd-rom speler van de laptop is kapot. Balen, want er staat niets op de laptop (laptop = 2e hands). Toen de cd-rom speler het nog een beetje deed ben ik begonnen aan de cap's van w98se over te zetten naar c: . Vanuit de cd de setup uitvoeren, daar liep alles op vast.
Nu was het mijn idee om de laptop hd aan mijn eigen computersysteem te koppelen, zodat ik vanuit mijn systeem W98Se op die laptop hd (van compaq) kan installeren. En dan weer alles terug te plaatsen zodat het werkt.
Theoretisch gezien lijkt me het mogelijk. Nu praktisch nog.
Oja, er zijn geen recovery cd's of diskettes aanwezig!!!
Bedoeling is als volgt, de cd-rom speler van de laptop is kapot. Balen, want er staat niets op de laptop (laptop = 2e hands). Toen de cd-rom speler het nog een beetje deed ben ik begonnen aan de cap's van w98se over te zetten naar c: . Vanuit de cd de setup uitvoeren, daar liep alles op vast.
Nu was het mijn idee om de laptop hd aan mijn eigen computersysteem te koppelen, zodat ik vanuit mijn systeem W98Se op die laptop hd (van compaq) kan installeren. En dan weer alles terug te plaatsen zodat het werkt.
Dat kan dus met bovenstaande adapter.....Sandra198 schreef op 12 November 2002 @ 00:38:
Nou, nu heb ik ff meer tijd om te typen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Hoort in OM en is een search vraagje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()