Geen megaflushes na MF5

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:35

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik wil voorstellen om na de mf5 van 4 mei tot minimaal eind september geen megaflushes meer te organiseren. Een keer een megaflush doen is leuk, maar er lopen nu al mensen dingen te plannen voor megaflush 7!

We zijn met megaflushes begonnen om op de eerste plaats te komen van de daily stats van dist.net, al was het maar voor 1 dag. de eerste keer mislukte het, de tweede en derde keer was het raak, en stonden we eerste!. Megaflush 3 was begonnen als 1-april grap, maar resulteerde door de japanse megaflush niet in een eerste plaats.

Maar doordat we zoveel leden erbij gekregen hebben, staan we elke dag nu in de top tien, en we zouden elke dag een plaats hoger kunnen staan (schat ik) als niemand zou sparen. Dus is er eigenlijk geen reden meer tot het megaflushen. Want elke dag doen we al een megaflush.

Dus allemaal meedoen met megaflush 5, want het wordt de laatste!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik ben het HELEMAAL met Marc eens...

Ik hoop dat de andere mensen met perproxy het hier ook mee eens zijn. MegaFlushes zijn leuk, maar laten we na 5 mei elke dag gewoon een MF houden :)

Greetinx [eNeRGy]

(edited 09-04-2000).]

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Nouuuuuuu........de laatste
Kijk, je kunt nog wel gewoon zo doen dat na de MF5 iedereen gewoon 1 pc op 1 vastgestelde algemene server laat flushen (van iemand met een heel lekker servertje), en die server laat je dan na een maand of 4 a 5 ook gewoon ff flushen, zo heb je dan toch wat extra's en je hoeft er niet vanalles voor te doen.

Wat dan ook wel leuk is dat de eigenaar van die server na een maand of 4 voor zichzelf beslist dat hij hem laat flushen en dat de volgende dag (ja toch?) iedereen ineens ziet dat die server geflusht heeft.
Dat is lekker wakker worden :) :)

Dus het uitsluiten van een MF vind ik onzin, alleen al de gedachte dat je toch stiekum nog wat blokjes achterhoud is toch lekker?! :9

Verwijderd

verrasingen zijn cool...
misschien inderdaad slimmer om voor de volgende megaflush drie maanden ofzo te sparen...dan is het schrik-effect groter :)

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Owjee, geen megaflushes meer... Waar moeten we het dán over hebben :(
Maar je hebt wel gelijk. Iedere dag in de top 5 is ook wel KOEL !

Loeibaar.nl

Verwijderd

Ik ben het wel met marc eens. Als we vaak een MegaFlush houden is de verrasing er af.
En ook zonder MegaFlush stijgen we snel en kunnen misschien binnenkort wel zonder MF eerste in dagstats worden. Je kan natuurlijk wel altijd een persoonlijkemegaflush houden. Of eentje met je eigen team.

[Team Hi Everybody Member}

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

misschien is het wel saai maar je gat er wel van omhoog

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

misschien is het wel saai maar je gat er wel van omhoog

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, misschien wel een goed idee !

Dan laat ik mijn proxy (pvdeijnd.icts.tue.nl) wél sparen voor de oer-Hollandse maandag-flushes :)

Virussen? Scan ze hier!

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Ik sluit me er bij aan en ga na MF5 mee doen met de maandagflushes.

We spend our years as a tale that is told

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik vind dat we de MondayFlush© moeten houden, die is nl. wel origineel... eigenlijk moet gewoon 1 proxy laten sparen, totdat een bepaald aantal blokjes is bereikt en dan laten flushen... zeg bijvoorbeeld 10 Miljoen blokjes...dan hebben we een flinke raise in de overall stats...

das ook bikkel...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

OK, na MF5 geen 'normale' megaflushes meer, daar sluit ik me wel bij aan...

Maar een flush-vier-daagse is nog nooit vertoond en om aandacht op onszelf te blijven vestigen moeten we wel origineel blijven!
Persoonlijk vind ik de geplande MF6 op 4 & 5 mei nog niet heftig genoeg en moet het minimaal 4 dagen achter elkaar worden, maar ik weet niet of de rest het daarmee eens is.

Verwijderd

veel = goed
meer = beter

hehehe....ik vind twee dagen ook nog niet heftig genoeg....dan poepen ze nog niet voldoende :)

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik vind MegaMaandag©® ook wel een puik plan.. Nu nog de proxy's overtuigen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, ik ben al overtuigd hoor... pvdeijnd.icts.tue.nl gaat ná 5 mei sparen voor de Maandagflushes...

Virussen? Scan ze hier!

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

En 212.187.63.14?
Warvoor spaart die, NA MF5?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

212.187.63.14 is van mij :)
ik weet nog niet waar ik de proxy op instel...eind van de maand weet ik het :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik was eigenlijk van plan zo lang mogelijk te gaan sparen, om te kijkn hoe lang ik het vol kan houden voordat het begint te jeuken. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik agree!
Ik flush wel mn eigen MFjes, daar niet van... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• php
  • Niet online

php

De megaflushes waren wel een bron van nieuwe members.

Ik denk dan ook dat we dan iets anders moeten verzinnen om nieuwe memers te trekken, zoals de beste stijger, of degene die de meeste PC's kan voorzien van een koe (uitgezonderd Trojans)

Zulk soort dingen.

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Bij anandtech populair: met een aantal mensen racen om een bepaalde positie. (bv: wie is er het eerst bij 100.000) 't is maar een idee hoor :)

We spend our years as a tale that is told

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
Of bv iedereen laten flushen op een procxy die alles doorstuurt onder 1 e-mail adres die bv 4 miljoen op 1 dag heeft :)

dan schijten ze pas...
(en d.net delete hem :(

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Maar doordat we zoveel leden erbij gekregen hebben, staan we elke dag nu in de top tien,
Zonder iemand te kort te willen doen moet ik toch even opmerken dat een groot deel van die stijging (100K) te danken is aan precies 2 nieuwe leden, lulu en wiho.

Ik ben het er wel mee eens dat de plannen voor mf9 tm 16 ietwat overdreven zijn, maar als mensen het leuk vinden om een mf te organiseren moeten ze dat imho lekker zelf weten. Doordat we nu redelijk wat keyproxies hebben is dat redelijk makkelijk te organiseren.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Proxy's kunnen het emailadres dus niet veranderen. (Dat mochten de DPC-proxy-boertjes willen >:))

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
hehe, jammer :(

anders had jij heel wat blokies he :)

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ik ben het er niet mee eens

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Wildhagen,
Strak plan om weer voor de ouderwetse DPC-maandagflush te gaan, met het huidige aantal leden is dat misschien wel voldoende om elke maandag de No.1 positie te pakken en dat geeft voldoende uitstraling aan DPC.

Zo'n MF moet je een of twee keer per jaar doen. Als we in dit tempo MF's zouden blijven organiseren dan ben ik het hele jaar alleen maar aan het sparen voor weer de volgende MF.

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Bijna met iedereen eens behalve de gene die het er niet mee eens zijn :P
dus ikke ga niet meer sparen (schiet ook niet op met een Pentuim 1 166mmx@210mmx.
dus ikke doe na deze flush ook weer gewoon mee :)

By ikke geschrijft

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

ik schakel na deze MF over naar een wekelijkse maandagflush :)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

blimmel says: what the Andy says goes!

Join TeamBVD!

• RubZie
Hej das verassend, Andy sais no! Maar andy jij kan in je eentje wel een MF voor de DPC organiseren binnenkort toch? Als je hulp nodig hebt roep je maar. Hoewel het mij prima lijkt de maandag voorlopig aan te houden... :)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

RubZie,
zo verrassend is dat niet...
Andy moet iedere maandag met zijn floppy op pad... waarvan hier een recente actiefoto:
Afbeeldingslocatie: http://www.blimmel.demon.nl/spul/andy3.jpg

Join TeamBVD!

Verwijderd

helemaal met het voorstel eens, een megaflush moet wel leuk blijven en geen must worden

• Andy

Andy

rm -r

Eeeeeehm, die foto is niet recent :)

1995 geloof ik, en er klopt nog iets niet......

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Andy,
de rooie hoed was uit 1995, de blauwe toch niet?

(moet ik er overigens al een grijze snor op plakken? ;))

Join TeamBVD!

• Andy

Andy

rm -r

Nope,

snor = seem

kop = iets dikker

ogen = iets vierkanter

wallen = iets deeper

salaris = iets hoger

verstand = aangetast met: BSE, oranjekoorts, Alcohol

oren = ... watteh???

verder = allez goed

Verwijderd

Begrijp ik dat nou goed?? wil Andy gewoon blijven MF-en??

• Andy

Andy

rm -r

Nou kijk,

Allereerst ff dit: Ik heb niets te vertellen hierover buiten mijn eigen mening en die is als volgt:

Veel mensen vinden het leuk om ergens naar toe te werken. (in dit geval een MF) Ik weet van mijzelf dat ik niet elke dag kijk of ik nu 500 of 5000 blokkies bij mijn dagstats heb en dat zal me ook een zorg zijn eerlijk gezegd. Als er geen MF is georganiseerd, dan blijf ik ook van andermans pc af en doe ik geen moeite om het hele pand hier op vrijdagavond nog ff door te lopen om 30 pc's een weekendje te laten aan staan. Hetzelfde geldt voor thuis, ik ga niet onnodig ruzie zoeken met mijn vrouw (die zeurt altijd dat mijn Athlon zo'n herrie maakt snachts)
Gevolg is in mijn geval dat mijn keyrate dramatisch inzakt. :(

Een ander punt is dat veel mensen KICKEN op een MF en er echt naar toe leven. Bovendien worden er allerlei vragen/opmerkingen hier op het forum geplaatst/gelezen mbt MF's

mijn vrees is dan ook dat indien de MF's over zijn, op termijn ook de groei uit de DPC hype gaat en we blijven steken of zellufs terugval krijgen.

Dat is zo'n beetje mijn mening.

Ik ga niet zelf MF's organiseren of andere noodsprongen maken, ik geef slechts mijn mening.

BTW, mijn mening mbt DPC is wel meestal de juiste gebleken :D

Kaboem!
(is daar niet tegenwoordig een URL naar vernoemd?? -> kaboem) dieven!!

• Andy

Andy

rm -r

eeehm,

mocht het nog niet duidelijk zijn,

het betreft hier mijn mening
:)

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Andy, je hebt hier wel een point ja ...

• RubZie
sjit
OK sorry ik weet niet waarom dit is gebeurd maar zoal sje kan zien zijn er 14 ofzow replies van mioj gesubmit. Mn pc liep een beejte vast op winemp maar daarna heb ik gewoon verder geschreven en dus de laatste reply gepost dat was dus mn enige echte reply. Naja neem t me maaar niet kwalijk, voorlopig zit ik nog wel in de min, en heb ik toch wel genoeg gepost hier... >:)
Veel plezier met mijn reply hieronder.
PS: Ja ik ben niet nuchter, maar dit deed ik niet express, anders had ik ze ook niet allemaal zitten weghaeln natuurlijk.

• RubZie
Ja ok laat ik dan ook effe een duit in het zakje doen. Andy heeft een klein beetje gelijk wat betreft MF's en de daaraan verbonden publiciteit. Maaaaaarrrrrrrrrrrr (ja sorry ik ben niet echt nuchter enzow) als je elke dag op #3 staat is het ook vrij chill. Er moet nu niet gedaan worden alof we njooit meer een MF doen, maar de afgelopen tijd wordt er steeds van MF naar MF geleefd en dat lijkt me overdreven. Er worden steeds topics geopend van wat we wanneer gaan fluzze en dat is iets TE wat mij betreft...
Ikzelf ga proberen om zoveel mogelijk te sparen om eens (weer eens) in de top10 te komen, dt vond ik al leuk zat.
Dat andy's mening met DPC meestal de juiste is gebleken is natuurlijk niet voor niets, hij is de beste DPC flusher tot nu toe. Ja tot en met nu ja en daar hoef je niet tegenin te gaan...dus.
Kijk er komen vanzelf wel weer flushes het maakt echt geen mopeder emer uit wie wat zegt, we zijnnu een enorm team ant worden namelijk. Als we nu afspreken voorlopig effe chill te doen met flushen en er komt opeens een of andere mafkees die zegt: ik ben op 32 mei jarig zullen we dan een MF doen, dan worden er rustig weer 1000k bloikjes geflusht, het maakt geen reet meer uit.
Hmmm maja aangezien t me zelf niet echt heel veel uitmaakt en ik zelf niet precies meer weet waarom ik nou zo enthousiast bvegonm te lullen enzow......euh ja.
Dus ehm andy laten we gewoon regular maandag flushes doen! Ik denk dat we als we de maandag flush een beetje promoten best elke maandag op #1 kunnen sdtaan.
Ik ga met de vla (go with the flow) en die vla heet andy wat mij betreft. Maar na de volgende MF spaar ik alleen nog voor mezelf. :) :D

• RubZie
ow kut sorry

• Andy

Andy

rm -r

tsjaaa,

ik schik me altijd naar de meerderheid; Alleen zal het niet meer elke maandag bingo zijn helaas dan....

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Andy, beste megaflussert...
Ikzelf ben ook bezig met een minikaboem...
Voor mij is ook de lol eraf om per dag maar 300 of zoiets te flushen.

Aan die hoeveelheid probeer ik te komen door op school koeien blijven te installeren.
En dan hopen dat ze elke dag weer aangaan.
Ikzelf probeer dus nu mijn eigen record te breken. Wat in princieepepe een kwestie van wachten is.
Dus want daarom omdat hoezo en waarom tot het tegendeel bewezen is in die zin dat ik dus gewoon doorga voor de ca 50k.
Maar ik ben meer voor een megafluts van zo groot mogelijke kaboem waarde.
Dus niet om nr. 1 te staan voor 1 daggie, maar gewoon effe 15 a 20 Mblokkies te kaboemen.
Zo dat mos ik effe kwijt.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Het probleem zit um gewoon in het feit dat MF 8, 9 en 10 al gepland worden terwijl we met MF 5 bezig zijn. En dat wordt gewoon te veel en te vroeg, kijk een keer 1.000K flushen is wel leuk maar onrealistisch, niet dat het niet mogelijk is maar denk eens aan de proxy mensen, zij moeten dan een volle dag hun proxy gaan legen. Je kan de Dutch Power Cows niet van een MF afhouden, dat is nou onderhand een soort team cultuur geworden, maar dat betekend niet dat we elke maand een MF moeten houden. Dan is het geen verrassing meer en gaat het saai worden.

MVG,

:) :) :)

Verwijderd

Helemaal geen MF's meer gaat ook een beetje te ver, maar elke maand een MF is ook weer te veel van het goede. Dus als echte Nederlanders zullen we tot een soort consencus moeten komen. De politiek correcte gulden midden weg: slects enkele MF's, 3 of 4, per jaar. En we doen gewoon het hele jaar door de maandagflush.
Pagina: 1