Toon posts:

Paar aankoop vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had bij computerland vandaag de volgende aankopen gedaan:
Asus A7V8X (zonder firewire en RAID maar met Sound 5.1 en LAN)
Asus v8440 TD (Nvidia GF4 ti 4400 128 MB)
GlacialTech Igloo 2320 CPU cooler
Creative Inspire 5.1 5300
Ik heb nog wel een toetsenbord, muis en beeldscherm.

Heb dus nog nodig voor volledig systeem:
AMD Athlon XP 2000+, 266Mhz FSB, SocketA
Western Digital 40.0Gb, 7200rpm, 8Mb Cache U-ATA100, 8.9ms
Kingston 256Mb DDR PC2700 333Mhz (KVR333X64C25/256)
Pioneer DVD-106S 16x40x ATAPI Slot-in bulk
Design ATX-Kast 300 watt 2x usb voorzijde
Samsung Diskdrive Zilver

Mijn vragen:
1 Is deze CPU tbred of palimo of moet ik daarom vragen of maakt het geen kut uit wat het is? Kan ik niet beter voor dit systeem een 2200+ kopen en is deze dan misschien wel tbred?

2 Ik had ergens bij tweakers.net gelezen dat ddr400 geheugen niet egt een hele verbetering is tov ddr333, of kan ik toch niet beter ddr 400 nemen? Er staat ...C25... wat CAS 2.5 betekend? Dat is ok toch? Kan ik niet beter Heatspread nemen gezien deze passieve koeling heeft en dus beter koud blijft? Ben niet van plan het systeem keihard over te klokken.

3 Ik wilde dit bestellen en heb dit lijstje aan de hand van het assortiment van SallanAutomatisering samengesteld. Is dit een goede betrouwbare winkel? Woon erg ver dus moet laten bezorgen maar als ze dan wat verkeerd sturen? Moet ik dan gelijk met de bezorgen mee terug laten nemen?

4 Bulk laten bezorgen betekend dat ze hem "naakt" gaan bezorgen toch? Maar au au mijn arme DVD speler, gaat dit goed? Dit is btw toch zo'n DVD speler zonder uitwerp lade toch?

Ben een n00b, weet het, maar wil toch ff zeker zijn want ben geen kakker en kan geen overdadige compaq computer veroorloven zeg maar ;) daarom ff het zekere van het onzeker.. heb je aanmerking hoor ik het GRAAG!! _/-\o_ _/-\o_ Als je wilt antwoorden met: ga naar de search of zoek het in de faq laat dan maar ;( .

PS Als je iets te zeiken hebt over mijn al reeds gekochte producten houdt dan maar je mond dicht aub ;) (TENZIJ het egt niet werkt met de bedachte aankopen natuurlijk bv dat de koeler niet genoeg koelt want hij is zo sexy stil hoeha)

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:05:
Mijn vragen:
1 Is deze CPU tbred of palimo of moet ik daarom vragen of maakt het geen kut uit wat het is? Kan ik niet beter voor dit systeem een 2200+ kopen en is deze dan misschien wel tbred?
ff naar de core kijken. nagenoeg vierkant -> palomino, rechthoekig -> t-bred
2 Ik had ergens bij tweakers.net gelezen dat ddr400 geheugen niet egt een hele verbetering is tov ddr333, of kan ik toch niet beter ddr 400 nemen? Er staat ...C25... wat CAS 2.5 betekend? Dat is ok toch? Kan ik niet beter Heatspread nemen gezien deze passieve koeling heeft en dus beter koud blijft? Ben niet van plan het systeem keihard over te klokken.
Maakt allemaal niet echt schokkend weel uit.... DDR333 heeft meestal wat betere timings dan DDR400.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
Tnx! maar de overige vragen van 3? (en natuurlijk 1,2 en 4 nog ;))

Verwijderd

Topicstarter
[quote]bobsnl schreef op 11 november 2002 @ 23:09:
[...]

ff naar de core kijken. nagenoeg vierkant -> palomino, rechthoekig -> t-bred

[...]

Ik woon in Den Haag dus ga niet langs in Raalte ;) dus moet gewoon ff bellen en vragen want als ik bestel en het komt aan me deur en het is een palomino dan ben ik srewed toch?

• bobsnl
[quote]Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 23:13:
bobsnl schreef op 11 november 2002 @ 23:09:
Ik woon in Den Haag dus ga niet langs in Raalte ;) dus moet gewoon ff bellen en vragen want als ik bestel en het komt aan me deur en het is een palomino dan ben ik srewed toch?
Zeker niet. In principe is de 2000+ altijd Palomino... je moet meer zien dat als je een t-bred zou krijgen, je mzzl hebt.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

Topicstarter
dus kan ik misschien beter een 2200+ kopen?

• bobsnl
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 23:17:
dus kan ik misschien beter een 2200+ kopen?
Ligt ook een beetje aan het prijsverschil.... je praat over 'maar' 133 MHz meer natuurlijk. Als het verschil nu < € 40 is of zo zou ik voor de 2200+ gaan. 2000+ is ook prima hoor. Zal je geen buil mee vallen.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Valt onder --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
Lees reviews, zie shopsurvey en gebruik de zoek.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.