dpc.pagina.nl beheerders (Bulletje, s3n, eNeRGy)

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Af en toe beland ik weer eens op http://dpc.startkabel.nl en ook op http://dpc.pagina.nl om weer eens te kijken naar al die makkelijke links :)

Helaas zag ik tot mijn spijt dat de DPC site bij startpagina niet meer is.
Als beheerders staan er Bulletje, S3n & eNeRGy. Het emailadres wijst naar een startkabel account. Ik dacht dat ik hier meer kans zou hebben op een reactie en ook om er weer wat meer publiciteit aan te geven. How come dat die er niet meer is? Update of verwijderd of ...?

Voor de geinteresseerden www.archive.org heeft 'm gelukkig gearchiveerd :)

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
* Mr.CeeJay is beheerder geweest van dpc.startkabel.nl maar vond er maar weinig aan :/

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• MarkB
  • Niet online
Dit kwam laatst ter sprake op irc, toen bleek dat dpc.startkabel.nl helemaal niet beheerd werd. Ik weet wel dat in het verleden [eNeRGy] er veel mee bezig is geweest en hem regelmatig up-to-date heeft gehouden. Nog steeds is [eNeRGy] de beheerder van deze site, voor wijzigingen verwijs ik je dan ook naar hem :P

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:04

s3n

ff een verhaaltje..

Bulletje heeft bij startpagina een aantal pagina's lopen (zendamateur, 27mc gebeuren enzo)
Om de page bij te werken moet je blijkbaar gebruik maken van een website van hun. Maar als ik daar inlog onder zijn naam kan ik ook die andere pagina's bewerken, dat was niet de bedoeling.

Dan denk je, simpel, zet dpc.pagina.nl op mijn naam.
Nou was dat maar zo... netjes aangevraagd om het account om te zetten, en er zou me een contract toe worden gestuurd waarin alles werd vastgelegd..

Na een maand beginnen ze te mailen of ik nog ooit van plan was om die pagina te gaan updaten. Die toon die ze tegen me aansloegen in de mail beviel me al helemaal niet.
Weer 2 weken later mail ik nog maar eens waar mn contract blijft.. geen antwoord.

Na een kleine twee maanden heb ik maar gemaild dat het zo niet meer hoefd en dat het account opgezegt kon worden..
Opvallend genoeg was dat wel binnen 1 dag gebeurd. Ik neem aan dat ze bij startpagina niet geinteresseerd zijn dpc.pagina.nl

Sorry dat de pagina niet meer bestaat.. gelukkig is er nog wel een zeer goed alternatief: http://dpc.startkabel.nl

• MarcyDarcy
ah op die manier. Jammer dat het zo is gelopen.
Ik heb wel zin/intresse om 't nieuw leven in te blazen :)

• SterBeek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 18:58
Zijn bij DPC niet meerdere mensen die zin hebben om hier aan mee te doen?

Ik in ieder geval wel, als ik dat van thuis zou kunnen doen, wil ik graag mee helpen.
:)

Verwijderd

misschien dat we eerst wdo moeten (laten) updaten... laaste update daar was 28 september (einde RC5-64) daarvoor 19-10-2001!!!

sniegoe...

maar dpc.pagina.nl leven inblazen is ook geen slecht idee.

hmmz, xie net dat het alweer iets actiever begint te worden daar :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2002 20:42 . Reden: bladiebla! ]

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 20:41:
misschien dat we eerst wdo moeten (laten) updaten... laaste update daar was 28 september (einde RC5-64) daarvoor 19-10-2001!!!

sniegoe...

maar dpc.pagina.nl leven inblazen is ook geen slecht idee.

hmmz, xie net dat het alweer iets actiever begint te worden daar :Y)

Niet helemaal correct, ik heb gister nog een stuk over het nieuwe ECC2 project gepost, daarnaast is het eindstuk over ECCp-109 van KoW ook op wdo gepost. Natuurlijk is dit veels te weinig, maar een beetje genuanceerder kan ook wel. Ook stukken over D2OL staan erbij, stukjes over SETI naja ik kan nog nog wel doorgaan (niet veel echter :/).

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• MarcyDarcy
Helaas mijn doorstart van dpc.pagina.nl is niet gelukt.
Omdat die naam al bestond (dat ie is opgegeven maakte in dit geval niks uit :?) had ik genoegen genomen met dutchpowercows.pagina.nl

Aanvraag verstuurd en 3 dagen later bericht dat het niet duidelijk genoeg was. Dan maar een reply met extra veel info. Had al met al een 25tal links gevonden en ook diverse colums en nieuwsberichten. Wilde een beetje een combi van het hele DC gebeuren en DPC maken en had daar een mooi duidelijk verhaaltje van gemaakt. Dat opgestuurd en waarop de reactie kwam dat het aan de 'commissie' wordt voorgelegd.

Krijg ik vandaag bericht dat het is afgewezen, omdat er al plannen zijn voor een gridcomputing.pagina en de overlap is tegroot. :(

• Mr.CeeJay
Ik zie het belang van zo'n links pagina niet.
Een thread @ GoT maken en die up-to-date houden lijkt me zinvoller, omdat je als 'pagina-maker' gebonden bent aan de layout en aan regels van Startpagina / Startkabel.
Daarbij worden ze op dit moment niet eens door iemand van ons beheerd imho.
Dat zorgt ervoor dat bij startpagina geen dpc.pagina meer is en de versie van startkabel is out-dated, want Distributed Folding komt er niet eens op voor ! ja ik heb al eens een mailtje gestuurd
Ik denk dat we www.dutchpowercows.org veel meer moeten gaan gebruiken, dat is imho maar een 'lege' website.

@echo off

• MarcyDarcy
Na m'n afwijzing heb ik een kritisch meeltje gestuurd omdat er bijv. ook 4 voetbal pagina's zijn (en dan heb ik het nog niet over de pagina's van de grote voetbalclubs), bij muziek hetzelfde. 4 pagina's en iedere grote artiest/muziekant heeft z'n eigen pagina.

Heb ook kort uitgelegd wat imo het verschil tussen Grid Compting en DC is.
Krijg ik net (wat voor werktijden hebben ze daar?) een emailtje dat ik toch maar contact moet opnemen met de maker van de grid computing pagina wat hij van m'n initiatief vind. Daarna wordt het opnieuw beoordeeld. Wierd :?

Mr.CeeJay misschien toch niet een slecht idee om dit gedoe te gebruiken om WDO eens wat meer leven in te blazen. Misschien dat ik maar eens met een WDO'er contact moet opnemen (andersom mag ook :) ). Kweet nog niet wat ik ermee ('t idee/opzet) ga doen

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik ben niet zo op de hoogte van dingen als startpagina's en al die shit. Ik doe gewoon googlen. Maar is er misschien niet een mogelijkheid om binnen WDO dan een aparte links pagina te maken? Dus gewoon een verzameling zoals hij vroeger (schijnbaar) op die ouwe zut te vinden was?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
http://dpc.startkabel.nl/

Daar kan je nog steeds alles vinden.
Maar het idee om het op WDO te zetten heb ik ook al een tijdje :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Goed bezig [eNeRGy] :) Alleen ideeën of ook al concrete plannen en voortgang?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Mr.CeeJay
[eNeRGy] schreef op 19 November 2002 @ 07:20:
http://dpc.startkabel.nl/

Daar kan je nog steeds alles vinden.
Maar het idee om het op WDO te zetten heb ik ook al een tijdje :)
echt niet alles, het is out-dated: Distributed Folding word nergens genoemd :)
Ik vind dat we die dpc.pagina's moeten laten vallen en een eigen @ DPC.org moeten maken.

* Mr.CeeJay biedt zich aan mee te helpen

@echo off

Pagina: 1