Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Mooie spullen , maar neem een Black Ice XTREME , dies veel beter dan de pro
Ok, wel jammer dat ik net de inkoop actie gemist heb. Ik wilde eigenlijk op de HCC gaan kijken, maar daar zijn niet echt WC bedrijven te vinden volgens mij (tenminste niet zo snel gezien op de lijst van deelnemende bedrijven)
Bijna wel zeker dat je bij de hcc een ruime keus uit waterkoeling spullen hebt hoor !XKB schreef op 11 November 2002 @ 22:58:
Ok, wel jammer dat ik net de inkoop actie gemist heb. Ik wilde eigenlijk op de HCC gaan kijken, maar daar zijn niet echt WC bedrijven te vinden volgens mij (tenminste niet zo snel gezien op de lijst van deelnemende bedrijven)
Het best is om het zelf samen te stellen das namelijk en goedkoper en vaak ook beter
Turn it off and on again.
Zelf samenstellen als in radiator uit de sloop etc? Is het niet zo dat spul uit "de winkel" betere kwaliteit geeft? Daar wil ik nl wel iets meer voor betalen.
Weet wat je zegt want of 15 euro voor sloop radiator of 60 of meer voor eentje in de winkel vind ik een te groot verschilXKB schreef op 11 November 2002 @ 23:07:
Zelf samenstellen als in radiator uit de sloop etc? Is het niet zo dat spul uit "de winkel" betere kwaliteit geeft? Daar wil ik nl wel iets meer voor betalen.
En tja het zelf in mekaar knallen van WC is gewoon veel leuker
Turn it off and on again.
nee het is net andersom, sloopradiatoren zijn vaak beter dan die kant en klare dingen uit de winkel.XKB schreef op 11 november 2002 @ 23:07:
Verwijderd
XKB: Als jij geen link van t setje geeft kunnen wij nix zeggen over de slangmaat ed
Ik weet niet wat voor een diameter en schroefdraad er in de Maze3 zitten maar je kunt vast en zeker verloopjes kopen (schroefbaar dus) om over te gaan op die andere aansluitingen, k dacht dat aquacomputer naast de gewone 'tuutjes' alleen plug-and-cool had.
Bartjuh: geen van de (mij bekende) bedrijven die waterkoelproducten verkopen staan in de deelnemerslijst.
Ik weet niet wat voor een diameter en schroefdraad er in de Maze3 zitten maar je kunt vast en zeker verloopjes kopen (schroefbaar dus) om over te gaan op die andere aansluitingen, k dacht dat aquacomputer naast de gewone 'tuutjes' alleen plug-and-cool had.
Bartjuh: geen van de (mij bekende) bedrijven die waterkoelproducten verkopen staan in de deelnemerslijst.
Setje komt van DangerDen, de custom set. Je kan dus kiezen welke maat aansluitingen je wil: 1/2 of 3/8e (ff omrekenen). Zie ook hier
Verwijderd
Er zijn al een aantal n00b-waterkoeling topics bezig. Verder zijn jouw vragen makkelijk met wat zoekwerk te beantwoorden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()