Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sibak koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, na al de Sibak Engine een tijd terug gezien te hebben en em vet gevonden te hebben zag ik vandaag op de computerland site de Sibak Cilinder en de Sibak Triple.

Alleen kan ik nergens plaatjes vinden van deze beesten. Heeft iemand deze dingen? Of misschien een foto ervan?

Bij de Triple staat dat het niet veilig is om em erop te zetten, maar met een spacer zal het wel meevallen toch?

Ok, ze zullen niet enorm goed koelen (maar toch wel redelijk) en ze zijn niet een van de stilste maar ze zien er wel l33t uit.

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Wat zou je denken van op de homepage kijken? http://www.sibak.com.tw/ Met meer als 1000 posts zou je die toch wel moeten kunnen vinden. :? Anyway, die dingen zijn wel vet ja, daar heb je gelijk in! :Y)

Orange & Red

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 15:52

spacy

+++

hmm die dubbele gekantelde cooler is wel wat voor de motortechniek freaks
persoonlijk moest ik direct denken aan een Twin motor :P

Verwijderd

Topicstarter
C@m!k@z3 schreef op 11 november 2002 @ 22:51:
Wat zou je denken van op de homepage kijken? http://www.sibak.com.tw/ Met meer als 1000 posts zou je die toch wel moeten kunnen vinden. :? Anyway, die dingen zijn wel vet ja, daar heb je gelijk in! :Y)
uuuhm... wat denk je wat ik als 1e heb gedaan?
Daar staan ze niet op of wel? |:(

Eerst kijken, dan blaten, maar jah met 98 posts kan je het ook niet weten he?

De Engine wel, maar die kennen we al

En er staat wel een cilinder op maar dat is em volgens mij niet
en de triple staat er niet op

Ik heb het dus over de Socket A/370 koelers
AT02615B Cylinder
AC07610B Triple
hmm die dubbele gekantelde cooler is wel wat voor de motortechniek freaks
persoonlijk moest ik direct denken aan een Twin motor
Waarom denk je dat ie engine heet :?

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Joh, take it easy Thorry, je vraag was ook niet echt duidelijk. Je gaf verder geen typenummers of pagina's waar je al gekeken had.
Maar ze staan idd niet op de homepage, ik kan ook nergens wat vinden over die dingen, misschien zijn het oudere typen? Ik zou computerland er even over bellen/meelen, wie weet kunnen die je wat meer vertellen.

Orange & Red

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11 16:32
Met Google zoek: sibak + triple kom je toch weer een eindje verder?

Verwijderd

Topicstarter
C@m!k@z3 schreef op 11 november 2002 @ 23:08:
Joh, take it easy Thorry, je vraag was ook niet echt duidelijk. Je gaf verder geen typenummers of pagina's waar je al gekeken had.
Maar ze staan idd niet op de homepage, ik kan ook nergens wat vinden over die dingen, misschien zijn het oudere typen? Ik zou computerland er even over bellen/meelen, wie weet kunnen die je wat meer vertellen.
Ik kan natuurlijk ook langsgaan bij compuland

en typenummers staan gewoon op de compuland site

Wat een sweet ding he?

ik had bij google dus gezocht op het serienummer, daarom kon ik em niet vinden, en ik had gezocht met afbeeldingen op triple + sibak maar kan em daarbij niet vinden.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53

chromeeh

the Gnome

Ziet er goed uit :)
Alleen 'Sibak' doet me aan de naam van een shoarma zaak denken :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik heb die triple gehad...wat een ramp was dat...niet dat ie eraf viel (hijs zwaar maar je socket is sterk genoeg), maar hij koelt echt heel slecht...onaanvaardbaar slecht; met mijn standaard koeler was mijn proc 54 (amd xp 1800+), met dat ding 70 graden!!!!!!..ook montage is een ramp..die klemmen zijn echt Kl*te ontworpen....maar als hij er eenmaal op zit...kreeg ik hem er niet meer af...het is echt geen aanrader, ik dacht ook, van voor uiterlijk moet je maar lijden, maar heb uiteindelijk andere gekocht doordat bij opstarten telkens 1 van de 3 fans het niet deed....en dat was niet door slechte voeding, en heb er 3 keer nieuwe gekregen van computerland.....dus ik raad het je af, en toch voor merk te gaan...je zult zien dat het je geld waard is.

T60P Widescreen

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoeken (google, sibak's website, etc.)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.