Toon posts:

[WinXP] Veel schijfactiviteit bij half gedownloade films *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, nouja meer een irritatie:
als ik namelijk een half gedownloade film (divx) of clip ofzo bijvoorbeeld van mn ene schijf naar de andere schijf wil zetten en ik kom in de map van de halve film, dan lijkt het erop dat windows heel het bestand gaat doorzoeken om te kijken wat er in staat. Ik moet dan eerst 2 minuten wachten ofzo, voordat ik dat bestand dan kan kopieeern naar een andere plek. Dit vind ik best vreemd, en mij lijkt dat dit wel op te lossen is. Wie weet er meer?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En onder welke Windows versie is dat?

Komt volgens mij omdat Windows een voorbeeld gaat maken in de verkenner. Zie ook http://gathering.tweakers...list_messages/560370#XP44

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Hey is alleen bij WindowsXP, bij andere versies van windows heb ik geen problemen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel iets aangepast zodat het OS er bij past, zie verder blackd voor het ontopic antwoord :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ken het probleem ja. Je explorer trekt dan ook 99% cpu. Wat je kan doen is met divfix de index van het bestand wissen en opnieuw aanmaken.

MvG,

Viper