Ik heb net windows xp compleet opnieuw geinstaleerd. Nu heb ik ook MSN 5.0 geinstalleerd. Maar als ik nu gewoon op kruisje druk (in het menu van msn) Dan klapt gelijk heel MSN eruit. Heb dit nog nooit gehad. Iemand bekend met dit probleem??
Verwijderd
ZzZzzZZVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 22:08:
euh, 5.0 voor XP , is die al uit dan ??
-- eeuh ik snap het eerste probleem niet zo goed? hij klapt uit.. screenshotje of zo?
Eeeh, Ik zie inderdaad dat die niet speciaal voor xp is. Maar de andere versie van MSN (die wel XP ondersteund) doet precies het zelfde
Kijk je instellingen maar eens na, daar zit je probleem...ccm1982 schreef op 11 november 2002 @ 22:04:
Ik heb net windows xp compleet opnieuw geinstaleerd. Nu heb ik ook MSN 5.0 geinstalleerd. Maar als ik nu gewoon op kruisje druk (in het menu van msn) Dan klapt gelijk heel MSN eruit. Heb dit nog nooit gehad. Iemand bekend met dit probleem??
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Normaal als je het Menu van MSN drukt kan je op kruisje drukken. Om het af te sluiten. Hij komt normaal dan in je systemtray te staan. Maar bij mij knalt die er compleet uit
hier stond blaatccm1982 schreef op 11 November 2002 @ 22:04:
uhm probeer eens msn 4 te downloaden ?
msn 5.0 is warez?
anders doe mij even een linkje
anders doe mij even een linkje
Heei dit probleem heb ik ook een tijdje geleden gehad. erm.. ff denken wat ik deed. Volgens mij had ik msn 5.0 en msn 4.# er toen helemaal uit geknikkerd en msn5 weer opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het weer. Kan ook zijn dat ik geformateerd hadccm1982 schreef op 11 November 2002 @ 22:14:
Normaal als je het Menu van MSN drukt kan je op kruisje drukken. Om het af te sluiten. Hij komt normaal dan in je systemtray te staan. Maar bij mij knalt die er compleet uit
--
als er gewoon heen gelinkt wordt via www.msn.nl zal t wel geen warez zijn
Verwijderd
of via [snip] voor andere leuke mods
/blackd-edit: deze link hebben we liever niet @ GoT
/blackd-edit: deze link hebben we liever niet @ GoT
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 12-11-2002 00:35 ]
Bij mijn weten heeft er bij instellingen van MSN-5 een optie gestaan, "MSN in achtergrond laten draaien" die kon je aan vinken of niet. Maar ik kan heel die optie nergens meer vinden, net of die er uit is gesloopt..ccm1982 schreef op 11 november 2002 @ 22:14:
Stond die optie niet aangevinkt, dan stopte MSN-5 inderdaad helemaal als je op het kruisje klikte..
idd, dat bedoel ik. Maar ik zit nu ff te kijken maar zie het ook niet meer staan. Onder 4 stond het iig wel.Br@m schreef op 11 November 2002 @ 22:22:
[...]
Bij mijn weten heeft er bij instellingen van MSN-5 een optie gestaan, "MSN in achtergrond laten draaien" die kon je aan vinken of niet. Maar ik kan heel die optie nergens meer vinden, net of die er uit is gesloopt..
Stond die optie niet aangevinkt, dan stopte MSN-5 inderdaad helemaal als je op het kruisje klikte..
Oh, ik dacht eigenlijk dat ik die optie ook eens gezien had bij versie 5.., maar dan zal dat wel niet dan..psmeets schreef op 11 november 2002 @ 22:23:
[...]
idd, dat bedoel ik. Maar ik zit nu ff te kijken maar zie het ook niet meer staan. Onder 4 stond het iig wel.
Verwijderd
Gelovens mij kan je daar voor XP alleen 4.7 downloaden, of mis ik iets ofzo???dj_tsunami schreef op 11 November 2002 @ 22:20:
[...]
MSN 5.0 is warez al lang downloadbaar van http://messenger.msn.nl
Nee, jij mis niets, je kan toch Messenger voor windows naar je toe halen, dat is wel versie 5.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 22:30:
[...]
Gelovens mij kan je daar voor XP alleen 4.7 downloaden, of mis ik iets ofzo???![]()
Messenger voor Windows XP is wel 4.7 nog..
Verwijderd
Het gaat wel.
Voor het moment draai ik msn 5.0 zonder problemen in win xp
Maar wat ik wel vervelend vind is dat mijn oude msn blijft staan, dus de 4.7
Hoe kan ik deze wegdoen?
/blackd-edit url liever niet @ GoT
Voor het moment draai ik msn 5.0 zonder problemen in win xp
Maar wat ik wel vervelend vind is dat mijn oude msn blijft staan, dus de 4.7
Hoe kan ik deze wegdoen?
edit:
Mijn probleem is opgelost.
Als je problemen hebt bij msn, ga eens kijken op [snip] daar staat ne faq over msn en je kan al veel problemen verhelpen door daar te kijken!
Mijn probleem is opgelost.
Als je problemen hebt bij msn, ga eens kijken op [snip] daar staat ne faq over msn en je kan al veel problemen verhelpen door daar te kijken!
/blackd-edit url liever niet @ GoT
[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 12-11-2002 00:36 . Reden: zaak opgelost ]
Verwijderd
Ik probleem ook gehad, nu opgelost door gewoon weer opnieuw te installeren! Er was een foutje met MSN 5 voor XP!ccm1982 schreef op 11 November 2002 @ 22:04:
Verwijderd
//offtopicVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 23:23:
[...]
Ik probleem ook gehad, nu opgelost door gewoon weer opnieuw te installeren! Er was een foutje met MSN 5 voor XP!
Jouw icoon komt me eng bekend voor
//offtopic
weet iemand btw hoe je die tabs in 5.0 kan uitzetten? in 4.7 ging dat makkelijk via t menu maar die optie is nu weg?
eerst kijken dan zeiken
Nog maar een keer...bratos schreef op 12 November 2002 @ 00:42:
weet iemand btw hoe je die tabs in 5.0 kan uitzetten? in 4.7 ging dat makkelijk via t menu maar die optie is nu weg?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
mbonder2001 schreef op 26 oktober 2002 @ 18:04:
Oke, heb hem net ook geinstalleerd en via "Add/remove Windows components" de oude Messenger verwijderd. Nu heb ik nog één vraagje, hoe krijg ik dat rood omcirkelde balkje weg? In de oude Messenger kon je dat gewoon uitvinken, maar kan het nu nergens meer vinden!!
[afbeelding]
--------------------------------------------------------------------------------
[Opties] [Privacy]
En dan?
dit is een openbare computer, geef mijn tabbladen niet weer
Dat is alleen als je nog niet ingelogd ben.ccm1982 schreef op 11 November 2002 @ 22:04:
Als je wil bent ingelogd, dus al je maten op het scherm ziet, klapt MSN er niet uit en gooit ie em in de Tray
If you can't beat them, buy them !
sorry maar bedankt voor de moeite (meestal lees ik t wel maar kwam dit topic toevallig tegen)
eerst kijken dan zeiken
Ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter en daarbij maakt het niks uit, of je bent ingelogd of niet. Soms blijft ie in de systray, 9 van de 10 keer sluit ie hem echter gewoon af.Marf0rz schreef op 12 November 2002 @ 12:53:
[...]
Dat is alleen als je nog niet ingelogd ben.
Als je wil bent ingelogd, dus al je maten op het scherm ziet, klapt MSN er niet uit en gooit ie em in de Tray
Iemand een oplossing?
edit:
Heb het trouwens in w98 en XP
Heb het trouwens in w98 en XP
[ Voor 5% gewijzigd door TheNose op 11-01-2003 15:49 ]
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin
Verwijderd
DE OPLOSSING
ik heb hetzelfde probleem gehad. Het is op te lossen wanneer je eenmaal via systray het msn menu oproept en "msn openen" selecteerd (ook al heb je het msn scherm al open) daarna kun je msn gewoon via X sluiten zonder dat het uit de systray wordt gesloten.
ik heb hetzelfde probleem gehad. Het is op te lossen wanneer je eenmaal via systray het msn menu oproept en "msn openen" selecteerd (ook al heb je het msn scherm al open) daarna kun je msn gewoon via X sluiten zonder dat het uit de systray wordt gesloten.
Volgens mij heeft TS hier na 7 maanden niet veel meer aan hoor...Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 17:18:
DE OPLOSSING
Pagina: 1