Ik ben op zoek naar een portable digitale radio (voor in de trein enzo).
Ik heb nu een walkman met radio ingebouwd, maar die werkt niet helemaal lekker meer. Het zoeken van verschillende zenders gaat lastig (klein draaischijfje) en het ontvangst valt tegen.
Het is dus belangrijk dat de radio een goed ontvangst heeft en het liefst digitaal (met voorkeuzezenders) en ook niet al te duur (100 euro voor een radio vind ik toch wel prijzig). In winkels heb ik al een paar modellen zien liggen:
Philips AE6775

40 euro
Deze is er geloof ik ook in een iets andere versie met ingebouwde speaker.
Philips ACT 100/psa

Prijs??? (zal wel duur zijn
)
Grundig City Boy 52

30 euro
met uitschuifantenne, werkt deze ook goed zonder de uitgeschoven antenne? Fietst zo moeilijk met die antenne uit
SONY SRF-M95

85 euro (wel duur)
SONY SRF-M35

58 euro
Ik heb verder nergens een vergelijkende test kunnen vinden dus graag jullie tips, adviezen en ervaringen!
Vooral kwaliteit koptelefoon, ontvangst etc.
Ik heb nu een walkman met radio ingebouwd, maar die werkt niet helemaal lekker meer. Het zoeken van verschillende zenders gaat lastig (klein draaischijfje) en het ontvangst valt tegen.
Het is dus belangrijk dat de radio een goed ontvangst heeft en het liefst digitaal (met voorkeuzezenders) en ook niet al te duur (100 euro voor een radio vind ik toch wel prijzig). In winkels heb ik al een paar modellen zien liggen:
Philips AE6775

40 euro
Deze is er geloof ik ook in een iets andere versie met ingebouwde speaker.
Philips ACT 100/psa

Prijs??? (zal wel duur zijn
Grundig City Boy 52

30 euro
met uitschuifantenne, werkt deze ook goed zonder de uitgeschoven antenne? Fietst zo moeilijk met die antenne uit
SONY SRF-M95

85 euro (wel duur)
SONY SRF-M35

58 euro
Ik heb verder nergens een vergelijkende test kunnen vinden dus graag jullie tips, adviezen en ervaringen!
Vooral kwaliteit koptelefoon, ontvangst etc.